توقف فروش دوربین NX1 سامسونگ در اروپا، چین و استرالیا

۲۱ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ظاهرا سامسونگ، دوربین NX1 را دیگر در اروپا، چین و استرالیا عرضه نمی‌کند.

“ما بلافاصله خودمان را با نیازها و میزان تقاضای بازار وفق می‌دهیم.”

دوربین بدون آینه‌ی سامسونگ NX1 در شهریور ماه سال گذشته معرفی شد. به این ترتیب، عمر این دستگاه کمی بیش از یک سال می‌شود. ولی این‌طور که به نظر می‌رسد، سامسونگ می‌خواهد به عمر این دستگاه پایان دهد. براساس اخباری که در منابع خبری مرتبط منتشر شده، فروش دوربین سامسونگ NX1 در بازارهای خاصی متوقف شده است.

در این گزارش‌ها گفته شده که این دوربین در بازارهای اروپا، هنگ کنگ و استرالیا دیگر به فروش نمی‌رود. بعضی از کاربران، فروشگاه‌های محلی‌شان را چک کرده‌اند و به آنها گفته شده که دوربین‌های سامسونگ از بازارهای آنجا جمع می‌شوند.

در بیانیه‌ای از سامسونگ که در EOSHD منتشر شده نوشته شده، “ما بلافاصله خودمان را با نیازها و میزان تقاضای بازار وفق می‌دهیم. به همین دلیل، فروش دوربین‌های NX1 در اروپا متوقف خواهد شد زیرا در حال حاضر، در بازار دوربین‌های بهتری وجود دارد. این اتفاق فقط به مناطق خاصی مربوط بوده و شامل دیگر بازارها نمی‌شود. ما همین‌طور به ارزیابی شرایط حاکم بر بازار ادامه‌ خواهیم و تغییرات لازم را انجام خواهیم داد تا موضع رقابتی‌مان را در زمینه‌ی دوربین حفظ کنیم.”

چند هفته پیش هم خبری منتشر شده بود، مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد بخش تجاری دوربین‌های دیجیتال‌اش را متوقف کند. کارمندان بخش دوربین این شرکت، به بخش‌های دیگری منتقل شده‌اند. هرچند که با در نظر گرفتن آن بیانیه، نمی‌توانیم از برنامه‌های سامسونگ برای دوربین مطمئن باشیم.

منبع: Photo Rumors

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مرتضی فرید

    لطفا در ترجمه امانت‌دار باشید! (البته میدونم که اکثر مطالب دیجی مگ ترجمه و تالیف هستند) تنها دیجیکالا مگ مونده که تقریبا قابل اعتمادتره (به نسبت مثلا زومیت و دیجیاتو )
    تو سورس نوشته اروپا، استرالیا و هنگ کنگ ( که خب بخش کوچیکی از چین محسوب میشه). از طرفی نوشتید “کارمندان بخش دوربین این شرکت، به بخش‌های دیگری منتقل شده‌اند” در حالی که “اگر” بخش دوربین تعطیل بشه منتقل میشن، نه اینکه انتقال صورت گرفته

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه