اوج‌گیری دوباره تولید تسلا مدل ۳

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تسلا مدل 3

براساس گزارش‌های منتشر شده، ایلان ماسک طی ارسال یک ایمیل به چند رسانه مختلف از افزایش تولید تسلا مدل ۳ خبر داده است. به گفته ایلان ماسک، افزایش تولید تسلا مدل ۳ هم‌اکنون از مرز ۲۰۰۰ دستگاه گذشته است.

این خبر دو نکته مهم دارد؛ اولین نکته این است که این تیراژ از میزان سال ۲۰۱۷ افت داشته است. این موضوع هم بی دلیل نیست. موفقیت تازه تسلا بعد از شدیدترین افت سهام تسلا طی ۷ سال اخیر محقق شده است. این ضرر سهام باعث شد تا سوالات مختلفی درمورد چالش مالی آینده این خودروساز مطرح شود. این پایان ماجرا نبود؛ چراکه هفته گذشته، تسلا تعدادی از اتومبیل‌های خود را فراخوان داد. هم‌چنین طولی نکشید که خبر تصادف شدید تسلا مدل x در کالیفرنیا سر و صدای زیادی به راه انداخت؛ چراکه اتومبیل در حالت رانندگی خودکار با سانحه مواجه شد. حالا به نظر می‌رسد که تسلا می‌خواهد بعد این بد بیاری‌ها، به این ماجراهای تلخ پایان دهد و با رشد تولید تسلا مدل ۳ به پیشواز خبرهای خوش‌حال کننده برود.

نکته دوم، برنامه تسلا برای رسیدن به حداکثر تولید ۲۵۰۰ دستگاه در هفته طی سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ تعریف شده است. حالا با شنیدن دستاورد تازه تسلا، احتمال دارد که این خودروساز نوظهور آمریکایی با همین فرمان در مسیر حرکت کند و رکورد خود را بزند. نظر شما درمورد عملکرد تسلا و محصولات این شرکت آمریکایی چیست؟

منبع: TheVerge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه