تکنولوژی جدید عمر باتری Gear S2 را بیشتر کرده است

۱۸ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ در جریان مراسم IFA 2015 که هفته‌ی گذشته در شهر برلین برگزار شد، دو مدل جدید از ساعت هوشمند Gear S2 را همراه با یک صفحه‌نمایش دایره‌ای به‌طور رسمی معرفی کرد.

سامسونگ در مدل‌های جدید ساعت هوشمند Gear S2 از یک تکنولوژی تازه برای تولید و استفاده‌ی باتری در آن استفاده کرده است.

شرکت سامسونگ در ساعت‌ هوشمند Gear S2 و Gear S2 کلاسیک برای نخستین‌بار از فناوری جدیدی برای تولید باتری استفاده کرده است. نام این تکنولوژی SDI است که باعث می‌شود شرکت سازنده امکان این را داشته باشد تا در محصول خود از یک باتری با ظرفیت بیش‌تر استفاده کند.

پیش از این فضای خالی در بدنه‌ی ساعت هوشمند Gear S2 امکان قرار دادن یک باتری ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را داشت؛ این در حالی است که سامسونگ در مدل جدید این محصول با کمک تکنولوژی SDI از یک باتری با ظرفیت ۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است.

سامسونگ از آذر ماه سال گذشته (دسامبر ۲۰۱۴) کار روی تکنولوژی SDI را آغاز کرده است. این شرکت همچنین در فروردین ماه سال جاری (آوریل) نسخه‌ی نهایی این فناوری را آماده و در مرداد ماه امسال (آگوست) استفاده‌ی انبوه از آن را در تولید ساعت هوشمند Gear S2 آغاز کرده است.

gear-s2-2

شرکت سامسونگ در ساعت هوشمند Gear S2 از یک صفحه‌نمایش ۱.۲ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل استفاده کرده است. شرکت سازنده روی این محصول چند کلید مختلف قرار داده است. همچنین لبه‌های این ساعت به شکل چرخان طراحی شده و کاربران می‌توانند با چرخاندن آن به منوهای مختلف، برنامه‌ها و اشکال گوناگون دسترسی داشته باشند. سامسونگ در این محصول از سیستم‌عامل تایزن استفاده کرده است. همچنین تمام اعلان‌ها روی صفحه‌نمایش این محصول به‌نمایش در می‌آیند و کاربر می‌تواند با استفاده از ساعت به آن‌‌ها پاسخ دهد.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه