تکنولوژی شارژ بی‌سیم آیفون ۸ با تاخیر به دست کاربران می‌رسد

۱۸ تیر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر به یاد داشته باشید هنگام معرفی آیفون ۷ پلاس، از مود پرتره این گوشی که دوربین دوتایی داشت و قادر بود افکت بوکه ایجاد کند سخن به میان آمد. آن زمان گفته شد برای استفاده کامل از این بخش باید منتظر بروزرسانی نرم‌افزاری این گوشی بمانیم؛ در واقع نرم‌افزار مورد نیاز برای ایجاد این افکت در خود گوشی وجود نداشت و با بروزرسانی iOS 10.1 beta به آیفون راه یافت.

حال یک منبع خبری مدعی شده که احتمال دارد اپل از همین شیوه برای ارائه نرم‌افزارهایی استفاده کند که برای شارژ بی‌سیم آیفون جدید مورد نیاز است. طبق یک توییت که دیروز منتشر شده، اپل در ساخت این تکنولوژی مشکلاتی داشته و ممکن است برای در اختیار گرفتن آن لازم باشد تا زمان معرفیiOS 11.1  صبر کنیم. در حال حاضر طبق آنچه می‌دانیم گوشی‌های جدید اپل یعنی اپل آیفون ۸، اپل آیفون ۷s و اپل آیفون ۷s Plus با سیستم‌عامل iOS 11 که به صورت پیش‌فرض روی‌شان نصب شده به بازار می‌آیند.

نکته دیگر اینکه ظاهرا سخت‌افزار شارژر بی‌سیم هم‌راه با هیچ‌یک از آیفون‌ها در بسته‌بندی گوشی وجود ندارد و به عهده مشتری است که براساس تمایلش به خریداری این مدل شارژر بپردازد یا نه.

پیشتر با شایعه‌ای برخورد کرده بودیم که مدعی شده بود اپل قطعات مربوط به شارژر بی‌سیم آیفون را از شرکت Lite-On Semiconductor تامین می‌کند. اپل روابطی هم با شرکت Energous دارد، روابطی که باعث شد شایعه امکان شارژ آیفون جدید از فاصله حدود ۴.۶ متری مطرح شود. اتفاقی که می‌تواند یک بهبود بزرگ در تکنولوژی فعلی شارژ بی‌سیم به حساب آید.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه