تیم موبایل ال‌جی تغییر کرد

۱۱ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ال‌جی همیشه سعی می‌کند گوشی‌های پرچم‌دار خوبی راهی بازار کند، اما این گوشی‌ها با فروش خوبی مواجه نمی‌شوند. حالا ال‌جی تصمیم گرفته این روند را تغییر دهد و به همین دلیل تصمیم گرفته تیم جدیدی را برای ساخت گوشی‌های جدیدش در نظر بگیرد. ال‌جی‌ اعلام کرد که این تغییرات باعث می‌شود که در آینده محصولات بهتری از طرف این شرکت راهی بازار شود.

شرکت ال‌جی مدیرعامل جدیدی را برای بخش موبایل خودش انتخاب کرده است. براساس اطلاعات منتشر شده مدیرعامل جدید بخش موبایل این شرکت «هوانگ ژئونگ-هوان» (Hwang Jeong-hwan) نام دارد که جایگزین « جون چو» (Jun Cho) مدیرعامل قبلی می‌شود. هوانگ از جمله افرادی بود که در ساخت اولین گوشی هوشمند ال‌جی در سال ۲۰۰۹ نقش بسیار مهمی را ایفا کرد.

در ادامه این تغییرات رییس بخش نرم‌افزار ال‌جی هم تغییر کرد و فرد دیگری به جای او فعالیت خواهد کرد. همچنین مدیر بخش بازاریابی جهانی بخش موبایل ال‌جی هم تغییر کرد. حالا باید ببینیم با این تغییرات شرکت ال‌جی چه محصولاتی را راهی بازار می‌کند. آیا این شرکت با محصولات جدید خودش می‌تواند نظر کاربران را جلب کند؟ آیا این شرکت می‌تواند سهم بازار بیشتری به دست بیاورد؟

منبع: ubergizmo
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه