جدیدترین تصاویر نکسوس هوآوی منتشر شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌تازگی تصاویر جدیدی از رندرهای نکسوس شرکت هوآوی منتشر شده است. این تصاویر برخی از جزییات سخت‌افزاری و ظاهری این محصول را نشان می‌دهد. روز گذشته هم رندرهای سه‌بعدی از نکسوس شرکت ال‌جی منتشر شده بود. ظاهر نکسوس شرکت هوآوی بسیار شبیه به نکسوس ساخته شده در شرکت ال‌جی است. جنس بدنه‌ی هر دو محصول فلزی است.

رندرهایی از نکسوس جدید شرکت گوگل منتشر شده است. گوگل با همکاری شرکت هوآوی در حال کار روی این محصول است.

شرکت هوآوی در قسمت پشت این محصول مانند ال‌جی عمل کرده و از فناوری حسگر اثر انگشت بهره گرفته است. همچنین در دوربین اصلی این محصول هم مانند گوشی ال‌جی از فلش دوگانه‌ی LED استفاده شده است. با مشاهده‌ی رندرهای منتشر شده، به‌نظر می‌رسد گوگل در این دو محصول از دو بلندگوی استریو در قسمت جلو بهره گرفته است. همچنین از دیگر ویژگی‌های نکسوس هوآوی باید به پورت USB Type-C و پورت micro USB اشاره کرد.

براساس اطلاعات منتشر شده به‌نظر می‌رسد هوآوی در نکسوس خود از یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی بهره گرفته است. طول این محصول ۱۵۹.۴ میلی‌متر و عرض آن ۷۸.۳ میلی‌متر است. لازم به‌ذکر است که ضخامت بخشی از این گوشی ۶.۶ میلی‌متر و بخش دیگر آن ۸.۵ میلی‌متر است.

تفاوت در ضخامت قسمت پایینی و بالایی نشان‌دهنده‌ی شکل خمیده‌ی قاب پشتی آن‌ است. عدد بزرگ‌تر مربوط به ضخیم‌ترین بخش و عدد کوچک‌تر مربوط به قسمت‌های نازک نزدیک به لبه‌ها است. همچنین ممکن است این تفاوت در ضخامت به‌دلیل برآمدگی لنز دوربین هم باشد.

همان‌طور که می‌دانید گوگل از مدت‌ها پیش در حال همکاری با دو شرکت ال‌جی و هوآوی در زمینه‌ی طراحی و معرفی دو نکسوس جدید است. پیش از این هم اخبار و شایعه‌های زیادی در مورد این دو گوشی هوشمند منتشر شده بود. همچنین اخیرا یک منبع معتبر اطلاعاتی در مورد جزییات سخت‌افزاری این دو محصول را منتشر کرده است.

huawei-nexus-1

huawei-nexus-2

huawei-nexus-3

huawei-nexus-4

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه