جشنواره کارآفرینی بوم‌تک در دانشگاه علم‌وصنعت برگزار می‌شود

۱۸ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

جشنواره کارآفرینی سبز بوم‌تک اردیبهشت ماه ۹۶ به میزبانی دانشگاه علم‌وصنعت ایران برگزار می‌شود. این دوره از جشنواره با همکاری سازمان توسعه منابع انرژی، سازمان حفاظت محیط‌ زیست، دانشگاه تربیت‌ مدرس، شرکت فناوری‌های راهبردی بنیان، موسسه دانش بنیان برکت و شتابدهنده نوتک برپا خواهد شد.

اولین دوره از جشنواره بوم‌تک با محوریت فناوری‌های پاک (Clean-Tech) برگزار می‌گردد که طی آن طرح‌هایی در زمینه فناوری اطلاعات، انرژی‌های‌نو و تجدید‌پذیر، شیمی سبز، حمل‌و‌نقل سبز، فناوری بازیافت، شهر هوشمند، باتری و ذخیره‌سازها، مدیریت پسماند و نانو فناوری پذیرفته و داوری می‌شوند.

جشنواره کارآفرینی بوم تک -

جشنواره کارآفرینی بوم‌تک در دو بخش محصولات و ایده‌ها به انجام می‌رسد. در بخش اول، طرح‌ها و محصولات ثبت‌نامی پس از داوری توسط کمیته علمی جشنواره برای ورود به مرحله پیش‌شتابدهی یک‌ماهه بوم‌تک آماده می‌شوند. در این مرحله طرح‌های برگزیده با همکاری مربیان رویداد برای ارائه به سرمایه‌گذاران در مراسم اختتامیه آماده می‌شوند. محصولات برتر در این جشنواره تا سقف ۴ میلیارد ریال مورد حمایت قرار می‌گیرند.

در بخش دوم جشنواره کارآفرینی سبز بوم‌تک، از ۳ ایده‌‌ برتر حمایت مالی صورت می‌گیرد تا با شتابی بیشتر مراحل توسعه خود را طی کنند. علاقه‌مندان برای ثبت‌‌نام در نخستین دوره جشنواره کارآفرینی سبز بوم‌تک می‌توانند به سایت Boomtech.iust.ac.ir مراجعه نمایند.

‌‌‌
telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه