جگوار سورتمه‌ی بابانوئل را از نو طراحی می‌کند

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سورتمه

شرکت خودروسازی «جگوار لند روور» (Jaguar Land Rover) در جریان رویدادی در لندن از طراحی سورتمه‌ی مخصوص کریسمس‌اش رونمایی کرد. این سورتمه که در قالب یک مجسمه‌ی یخی به نمایش گذاشته شد، نسخه‌ی این شرکت سازنده‌ی خودرو برای سورتمه‌ی بابانوئل است.

جذاب‌ترین ویژگی F-Sleigh گوزن آن، یا اگر دقیق‌تر بگوییم عدم وجود گوزن است.

«لینزی ویور» (Lindsay Weaver)، یکی از مدیران شرکت جگوار لند روور می‌گوید: “سورتمه‌ی F-Sleigh به نوعی یک بازیگوشی کریسمسی است، اما ثابت می‌کند که جگوار لند روور حالا چیزی بیش از خودروهای لوکس و گران‌قیمت تولید می‌کند.” یک نگاه مختصر به طرح مفهومی این سورتمه شباهت کلی آن را با ظاهر خودروی F-Type نشان می‌دهد، البته به جای چرخ در آن از اسکیت استفاده شده و صندوق عقب آن هم بزرگ‌تر است.

جذاب‌ترین ویژگی F-Sleigh گوزن آن، یا اگر دقیق‌تر بگوییم عدم وجود گوزن است. سورتمه‌ی F-Sleigh در قسمت جلو یک بینی قرمز دارد و شاخ‌‌های گوزن هم به آینه‌های کناری آن متصل شده است. شرکت جگوار در جریان این مراسم به این نکته اشاره کرد که  F-Sleigh بر مبنای نیروی موتور جت عمل می‌کند. جگوار ادعا می‌کند که در ساخت موتور آن از موتورهای F-Type الگو گرفته شده است.

این شرکت سازنده‌ی خودروهای لوکس، مشخصات فنی و ویژگی‌های این سورتمه را فاش نکرد. شرکت جگوار در سال ۲۰۰۸ میلادی توسط تاتا موتورزِ شرکت فورد خریداری شده است. از آن موقع، جگوار با سرعت زیادی در اروپا رشد و پیشرفت می‌کند. طی پنج سال گذشته میزان فروش و تعداد نیروهای آن دو برابر شده است.

منبع: CNET

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه