جیمز کامرون می‌خواهد ترمیناتور ۲ را سال آینده سه‌بعدی اکران کند

۲۶ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر از طرفداران سرسخت مجموعه‌ی ترمیناتور باشید، احتمالا شما هم مثل ما با قسمت‌های سوم و چهارم آن چندان میانه‌ی خوبی ندارید. ترمیناتور ۱ که در سال ۱۹۸۴ عرضه شده و دنباله‌اش، داستان این مجموعه را به خوبی تمام می‌کنند. جیمز کامرون، کارگردان دو قسمت اول ترمیناتور گفته است که شخصا می‌خواهد تا نسخه‌ای سه‌بعدی از ترمیناتور ۲ را بسازد.

سال آینده سالگرد ۲۵ سالگی ترمیناتور ۲ است و به همین دلیل، کارگردان این فیلم می‌خواهد نسخه‌ی سه‌بعدی آن را اکران کند.

طبق گزارش منتشر شده، استودیوی فیلم‌سازی Studiocanal و DMG Entertainment وظیفه‌ی ساخت نسخه‌ی سه‌بعدی ترمیناتور ۲ را بر عهده گرفته‌اند. قرار است این فیلم هم‌چنین در تمام سینماهای دنیا اکران شود، اما تهیه‌کنندگان این نسخه‌ی ترمیناتور ۲ به کشور چین به عنوان بزرگ‌ترین بازار خود برای اکران فیلم نگاه می‌کنند.

ترمیناتور ۲، داستان قسمت اصلی فیلم را کاملا تغییر داد. در حالی که در شماره‌ی اول، آرنولد شوارتزنگر با هدف کشتن سارا کانر در زمان سفر کرده بود، او در شماره‌ی دوم تصمیم به محافظت از پسر کانر و مبارزه با یک ترمیناتور دیگر می‌گیرد. ترمیناتور ۲ به خاطر داستان، صحنه‌های اکشن و هم‌چنین جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری‌اش معروف است؛ طوری که شاید باورتان نشود، اما برای رندر همان چند دقیقه جلوه‌ی ویژه، کامپیوترها ۹ ماه مشغول پردازش بوده‌اند. نکته‌ی مهم درباره‌ی ترمیناتور ۲، اتمام داستان در آن است. یعنی پایان اسکای‌نت در این فیلم رقم می‌خورد و داستان تمام می‌شود؛ طوری که می‌توانید بگویید قسمت‌های بعدی ترمیناتور اصولا نباید وجود داشته باشند.

جیمز کامرون، نویسنده و کارگردان ترمیناتور ۲، درباره‌ی نسخه‌ی سه‌بعدی فیلم گفته است: “سال آینده، سالگرد ۲۵ سالگی ترمیناتور ۲ است و به همین دلیل بهترین زمان برای بازگرداندن آن با یک نسخه‌ی سه‌بعدی جدید به نظر می‌رسد.” کامرون جمله‌ی دیگری هم گفته است که البته ما چندان با این جمله هم عقیده نیستیم: “اگر تا به حال فیلم را ندیده‌اید، این نسخه‌ای است که می‌خواهید ببینید و به خاطرتان بسپارید.

نسخه‌هایی سه‌بعدی تا کنون از فیلم‌هایی مثل «تایتانیک» یا «پارک ژوراسیک» اکران شده‌اند، اما هیچ‌کدام به خوبی نسخه‌ی اصلی نبوده‌اند. در نتیجه شما هم به نسخه‌ی سه‌بعدی ترمیناتور ۲ فقط به عنوان وسیله‌ای برای درآمدزایی نگاه کنید و ذهن‌تان را زیاد با آن مشغول نکنید.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه