آیا می‌توان برنامه‌های اپل را از روی آیفون پاک کرد؟

۲۵ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تا این لحظه کاربران آیفون نمی‌توانستند برنامه‌هایی که به شکل پیش‌فرض از سوی اپل روی آیفون نصب شده بودند را پاک کنند. از سمت دیگر کاربران اندروید می‌توانستند برنامه‌هایی که شرکت‌های سازنده به شکل پیش‌فرض روی گوشی‌های خودشان نصب کرده بودند را حذف کنند.

اپل به فکر راه‌کاری است تا کاربران بتوانند نرم‌افزارهای پیش‌فرض نصب شده روی آیفون را پاک کنند.

برنامه‌هایی مانند Stocks، Compass، Tips و Podcasts از جمله نرم‌افزارهایی هستند که به شکل پیش‌فرض روی آیفون قرار گرفته‌اند و نمی‌توان آن‌ها را حذف کرد. به تازگی تیم کوک مدیر عامل اپل گفته است که آن‌ها درحال بررسی این موضوع هستند و شاید در آینده امکان حذف این برنامه‌ها به کاربران داده شود. کوک گفت که او از مشکل کاربران باخبر است و می‌داند که مردم نمی‌خواهند از این نرم‌افزارها استفاده کنند. به همین دلیل اپل درحال بررسی این مشکل است تا کاربران بتوانند این برنامه‌ها را پاک کنند یا نرم‌افزارهای دیگری را به‌جای آن‌ها نصب کنند.

مدیرعامل اپل گفت که حذف شدن برخی برنامه‌ها باعث به وجود آمدن مشکل در اجرای برنامه‌های دیگر می‌شود و به همین دلیل آن‌ها می‌خواهند امکان حذف نرم‌افزارها را به شکلی به وجود بیاورند که در اجرای برنامه‌های دیگر مشکل درست نکنند. همچنین این اقدام برای رضایت کاربران انجام می‌شود.

iphone-6-timcook

منبع: Uber Gizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه