دیجی‌کالا حامی هفتمین دوره مسابقات بین المللی رباتیک و هوش مصنوعی

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
دیجی‌کالا

هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی رباتیک و هوش مصنوعی (فیراکاپ آزاد ایران) از ۱۱ اسفند با حمایت دیجی‌کالا کار خود را آغاز کرد. این مسابقات در دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دو بخش دانش‌آموزی و دانشجویی برگزار می‌شود.

در این رویداد ۱۲۵۰ شرکت‌کننده در قالب ۱۶۱ تیم حاضر شده‌اند. این دوره از مسابقات فیراکاپ به عنوان مرحله انتخابی برای راهیابی به مسابقات جهانی رباتیک فیرا ۲۰۱۸ قلمداد می‌شود. فیرا سازمان بین‌المللی است که رقابت‌های ورزشی ربات‌های خودمختار را سازمان‌دهی می‌کند. در مراسم افتتاحیه، سروش صادق‌نژاد عضوهیات رئیسه فدراسیون جهانی رباتیک و جکی بارتز، رئیس فدراسیون جهانی رباتیک (فیرا) سخنرانی کردند.

دیجی‌کالا باور دارد که به‌کارگیری فناوری‌های نو برای افزایش رضایتمندی مشتریان، یک ضرورت است و به این منظور تلاش می‌کند از تجاری‌سازی فناوری‌های هم‌راستا با کسب‌وکار خود حمایت کند؛ ازجمله این حمایت‌ها می‌توان به برگزاری مسابقه‌ی حرفه‌ای ربات‌های پرنده حمل کالا در نیمه‌ی اول سال ۱۳۹۵ و حمایت از تیم‌های رباتیک دانشگاهی در مسابقات رباتیک ناگویا ژاپن در سال ۱۳۹۶ اشاره کرد. در همین راستا، دیجی‌کالا یکی از حامیان هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی رباتیک و هوش مصنوعی است. این جشنواره تا تاریخ ۱۵ اسفند در دانشگاه صنعتی امیرکبیر دایر است.

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه