کلیف بلزینسکی استودیوی خود را تعطیل و با صنعت بازی خداحافظی کرد

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
کلیف بلزینسکی

«کلیف بلزینسکی» (Cliff Blezinski)، طراح معروف مجموعه بازی‌های «آنریل تورنمنت» (Unreal Tournament) و «گیرز آو وار» (Gears of War) خبر از تعطیلی استودیوی مستقل خود داده است. استودیوی بازی‌سازی Boss Key Productions که چهار سال پیش تاسیس شده بود، تمام و کمال تعطیل شده است. کلیف بلزینسکی نه تنها استودیوی خود را تعطیل کرده، بلکه دیگر قصد ساخت بازی هم ندارد.

بلزینسکی در حساب کاربری رسمی خود در توییتر، بیانیه‌ای پست کرده و در آن نوشته است:

«چهار سال پیش تصمیم گرفتم یک استودیوی بازی‌سازی تراز اول بسازم و تعدادی از بهترین استعدادهای صنعت بازی را در جذب کردم. آن‌ها  هم بی‌وقفه تمام تلاش خود را کردند تا محصولاتی با کیفیت بالا بسازند و با اینکه پستی و بلندی‌های زیادی داشته‌ایم، ولی دوست دارم اینگونه نگاه کنم که همگی از این کار لذت برده‌ایم. LawBreakers یک بازی عالی بود که نتوانست روی پای خود بایستد و در آخرین تلاش خود هم تصمیم گرفتیم با Radical Heights وارد سبک Battle Royale شویم که بازخورد خوبی گرفت، ولی دیگر دیر شده بود.»

مدیر استودیوی Boss Key Productions در ادامه‌ی بیانیه‌ی خود می‌گوید که فعلا نمی‌خواهد بازی بسازد تا بتواند وقت بیشتری برای خانواده‌اش صرف کند: «بازی‌های ویدیویی همیشه بخشی ازمن خواهند بود و امیدوارم روزی بتوانم چیزی جدید بسازم. با این حال، فعلا به این زمان نیاز دارم.»

استودیوی بازی‌سازی Boss Key Productions تمام تلاش خود را کرد تا با بازی LawBreakers تجربه‌ی بازی کردن اکشن‌های اول شخص کلاسیک مثل آنریل یا کوایک را زنده کند و کم و بیش هم در این کار خود موفق بود. با این حال، LawBreakers نتوانست در مقابل بازی‌های چند نفره‌ی بزرگ امروز مثل اورواچ، PUBG یا دیگر بازی‌های محبوب رقابت کند. بازی اخیر این استودیو یعنی Radical Heights هم ایده‌های جدید و تازه‌ای در خود داشت، ولی دیگر نباید منتظر توسعه‌ی این ایده‌ها باشیم.

سرورهای Radical Heights فعلا خاموش نخواهند شد.

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar hossein142

    دلم سوخت به حالش
    از گیرز او وار رسید به خداحافظی

  2. Avatar امیدرضا

    هر وقت یکی از این صنعت فاصله میگیره…

    من خیلی ناراحت میشم…

    مهم نیس کوجیما باشه ایشون باشن یا…

    وقتی باشن میگیم فلانی بازی ساخت…

    فلان بازیش خوب و فلان بازیش بد…

    ولی وقتی نباشه دیگه بازی نیست که بخوای در موردش بحث کنی…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه