خریدهای درون Shadow of War حذف خواهند شد

۱۴ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Shadow of War

لوت‌باکس‌ها و آیتم‌های مختلفی که درون بازی‌ها به فروش می‌رفتد، سال گذشته سر و صدای زیادی به راه انداختند. با اینکه بزرگترین نقش را در این بحث‌ها، بازی Star Wars: Battlefront 2 داشت، ولی عناوین مختلفی که در آن دوره عرضه شدند، مثل «سرزمین میانه: سایه‌ی جنگ» (Middle-earth: Shadow of War) هم در جریانی که علیه لوت باکس‌ها شکل گرفت، بی‌تاثیر نبودند. شرکت سازنده‌ی سرزمین میانه:‌ سایه‌ی جنگ خبر داده است که تا چند ماه آینده تمام خریدهای درون برنامه‌ای بازی را حذف خواهد کرد.

از روز ۱۷ ژولای به بعد فروشگاه آنلاین بازی کاملا از کار خواهد افتاد.

شرکت بازی‌سازی برادران وارنر در پست جدیدی که روی وبلاگ خود منتشر کرده است، به این موضوع اشاره کرده که بالانس بازی آن‌ها به خاطر خریدهای درون برنامه‌ای از بین رفته است. طبق گفته‌ی سازندگان بازی و بازخوردی که از بازی‌کننده‌ها گرفته‌اند، خرید ارک‌های قوی در بازار بازی از ریشه ‌Nemesis System را از کار انداخته است.

در همین راستا لوت باکس‌های پولی بازی، بازار خرید و فروش و آیتم گلد تمام و کمال از Middle-earth: Shadow of War حذف خواهند شد.

سازندگان سایه‌ی جنگ تا روز ۱۷ ژولای به بازی‌کننده‌ها زمان می‌دهند تا گلدهای استفاده نشده‌ی خود را استفاده کنند. از این روز به بعد فروشگاه آنلاین بازی کاملا از کار خواهد افتاد. امکان خرید صندوق‌های مختلف در بازی هنوز هم وجود خواهد داشت، ولی نه با پول واقعی.

منبع: Kotaku

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar m_pouya_m

    باید بهشون گفت شب بخیر یه کم زود نیست خسته نشید یه وقت. ملت بازی رو بوسیدن گذاشتن کنار. با وجود جریان مداوم بازی های جدید، یه بازی اگه همون اول میخشو نکوبه باخته.
    گیمر ها هم به تدریج دارند از این سیستم های بیخود درون بازی خسته میشن. این وسط یوبی سافت یه مقدار عقل به خرج میده و این سیستم ها رو خیلی رو اعصاب طراحی نمی کنه اما این دوستان خیال کردند چون نسخه قبل کارش گرفت و چون اسم ارباب حلقه ها روشه دیگه همه چی حله

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه