خرید از دیجی‌کالا را به دوستانتان پیشنهاد می‌دهید؟

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«خرید از  فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا را به دیگران توصیه می‌کنید؟» اشتباه نکنید، این یک نظرسنجی نیست؛ دست‌کم قرار نیست اینجا به این سوال پاسخ بدهید. دیجی‌کالا می‌خواهد بداند آیا شما از خریدتان راضی بوده‌اید و خرید از دیجی‌کالا را به دوستان و آشنایانتان توصیه می‌کنید؟ پس وقتی بسته‌تان را تحویل گرفتید، به مامور توزیع دیجی‌کالا اعتماد کنید و در کسری از ثانیه در نظرسنجی کوتاه ما شرکت کنید.

در فرایند خرید از دیجی‌کالا، در آخرین مرحله، وقتی بسته را از همکار توزیع دیجی‌کالا تحویل می‌گیرید، با هدف تایید تحویل بسته، از شما خواسته می‌شود با یک قلم مخصوص روی نمایشگر یک دستگاه هوشمند را امضا کنید. دیجی‌کالا به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران، همواره به نظرات مشتریانش گوش می‌دهد. از این رو، پس از امضای دیجیتالی، همکار دیجی‌کالاییِ ما، از شما می‌خواهد که روی دستگاه به تجربه‌ی خریدتان امتیاز بدهید و در واقع در نظرسنجی بسیار کوتاه ما شرکت کنید. این نظرسنجی یک گزینه بیشتر ندارد. شما باید با توجه به تجربه‌ی خریدتان از دیجی‌کالا،  به این گزینه، بین ۱ تا ۱۰ امتیاز بدهید.

دقت داشته باشید که شما این امتیاز را به مامور توزیع دیجی‌کالا نمی‌دهید؛ این امتیاز مربوط به کل فرایند خرید از دیجی‌کالا و میزان وفاداری شماست. امتیاز شما برای دیجی‌کالا محفوظ است و در خدمت‌رسانی بهتر به شما مشتریان عزیزمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با انتخاب یکی از ۱۰ گزینه‌ی این نظرسنجی، شما به ما می‌گویید که با تجربه‌ای که از دیجی‌کالا داشتید، چقدر احتمال دارد خرید از آن را به دوستان یا آشنایان خود توصیه کنید. پس از این‌که نظرتان را وارد کردید یک پیامک به شماره موبایل شما ارسال می‌شود و شرکت در نظرسنجی را به شما اطلاع می‌دهد. شرکت در این نظرسنجی اجباری نیست و شما می‌توانید با انتخاب علامت ضربدر از این کار انصراف بدهید. این طرح فعلا فقط برای مشتریان ساکن تهران اجرا می‌شود و ترجیحا خودِ خریداران باید در آن شرکت کنند.

پس اگر این دفعه، همکار توزیع دیجی‌کالا دَم درِ خانه یا محل کارتان در تهران، بسته را به شما تحویل داد، پس از امضای دیجیتالی، یک ثانیه وقتِ اضافه بگذارید و در نظرسنجی کوچک ما شرکت کنید. با این کار به فروشگاه محبوب‌تان در خدمت‌رسانی بهتر کمک بزرگی‌ می‌کنید.

‌‌‌

Last_Mile-Digikala

‌‌‌
telegram_ad2_1

دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. Avatar نسیم

    سلام
    من همیشه از دیجی کالا خرید میکنم و واقعا از نحوه ارسالشون راضی هستم

  2. Avatar علی

    واقعا دیچی کالا یک طرفه است وقتی با دیجی کالا تلفنی تماس می گیرم
    و یک اشکالی را مطرح می کنم می گویند در قسمت تماس با دیجی‌کالا
    https://www.digikala.com/page/contact-us مطرح کنید
    این قسمت واقعا سرکاری است
    هیچکس داخلش نیست ،کلا تعطیل است خودشان پیام بگذارند امتحان کنند
    کسی رسیدگی نمی کندبا دوستان که صحبت می کنم متوجه شده ام
    این گونه بی توجهی ها مشتری ها را بکلی دل سرد و خسته کرده است

  3. Avatar زهره دیواندری

    چند سال هست که از دیجی کالا خرید می کنم اما در دو خرید اخیر اصلا راضی نبودم یکی از خرید ها که اعلام شد کالا تامین نشده و مبلغ خرید به حسابم برگشت و در خرید دیگری ابتدا زمان تحویل به تعویق افتاد که دلیل آن تامین نشدن یکی از کالاها مطرح شد که من تقاضا کردم دو کالای دیگر را برایم بفرستند چون من کالا را برای ان روز احتیاج داشتم که گفتند چنین امکانی وجود ندارد با دو تاخیر پیامک ارسال کالا برایم آمد اما باز هم کالا به دستم نرسید از دیجی کالا تماس گرفته شد و تقاضای زمان دیگری برای تحویل شد من دو روز بعد را مشخص کردم اما کالا فردایش ارسال شد و شانس آوردم که منزل بودم و در آخر هم کالا آن که من سفارش داده بودم نبود و اندک اختلافی داشت اما اصلا حوصله مرجوع کرد ن کالا را نداشتم
    اصلا از دیجی کالا توقع نداشتم و متاسفانه دیگر به دیجی کالا اعتماد ندارم .

  4. Avatar احمد خرم‌آبادی زاد

    کاش این امکان وجود داشت که بتوان بدون استفاده از گوشی تلفن همراه در نظرسنجی شرکت کرد. چون ورود به سایت دیجی کالا با گوشی، باعث نشستن نشانی دیجی کالا به صورت پیش‌فرض میشود؛ یعنی یک جور رفتار ویروسی که برای تصحیح آن باید ساعت‌ها وقت صرف کنی.

  5. Avatar ایمان.ش

    بله صد در صد
    امشب در جمع دوستان بودم و برای همه از خرید های موفقی که از دیجی کالا داشتم تعریف کردم و تشویقشون کردم به خرید از دیجی. خرید از یک فروشگاه اینترنتی دقیقا مشابه با خرید از یک فروشگاه فیزیکیه و احتمال مشکل دار بودن یک جنس وجود داره.پس نمیشه دیجی کالا رو متهم کرد به فروش اجناس معیوب.
    شاید تنها ایراد دیجی کالا تاخیر در تحویل بعضی از سفارشات باشه اما معمولا این تاخیر بیشتر از ۲ روز نبوده که البته باید روی این مورد یعنی حمل و نقل و تحویل کالا مدیریت بیشتری داشته باشن.

  6. Avatar حمیده

    خرید از دیجی کالا عالیه
    کاش بن های خرید اصلا باطل نمیشد .

  7. Avatar aliyari

    جریان دیجی کالا،داستان انتخاب بین بد وبدتره

    به عنوان یه خریدار شهرستانی(اشاره به بازار نامحدود شهرستان ها و فروشگاه های
    بی انصاف و کم یاب بودن بعضی کالاها تو شهرستان ها)نظر می دم
    به نظر من دیجی کالا خوب نیس اما برای ما(در شهرستانها) گزینه بهتری هم وجود نداره
    بین فروشگاه های اینترنتی ایرانی تقریبا خوب ترینه اما این به معنی خوب بودن دیجی کالا نیس
    و همون داسنانه “بد و بدتره”

  8. Avatar hesam

    احتیاجی نیست حتی به شبکه های اجتماعی سر بزنید ، تو این یکی دوماه اخیر ، خودتون هم کامل مطلع هستید که به شدت افت کردید ، مگر اینکه کاملا سرتون رو تو برف کرده باشید و متوجه نشده باشید ، که بعید هست .
    از تحویل دیر کالا ، تا برخورد های بد پیک های تحویل دهنده و پشتیبانی های بدون پیگیری ، همه اینا مشکلات این دو ماه اخر دیجی کالا هست .
    به خاطر یک بچه بازی پیک موتوری من بسته ای که باید سایت ۹ شب تحویل بگیرم ساعت یک شب به من تحویل داده شد و … ، هنوز هم منتظر پیگیری پشتیبانی هستم که علت این رفتار ها چی بود .
    چندین بار هم تماس گرفتم ، داخل توییتر هم پیام دادم ولی انگار قرار نیست جوابی بگیرم

  9. Avatar محمد موذن

    دیجی تو بهترینی

  10. Avatar حمیدرضا

    با توجه به اینکه این امکان نیز مانند دیگر مزایای دیجی کالا بستری هموار و مطلوب از خدمات برای مشتریان تهرانی هست،بنده با دستی کوتاه از این فاصله دور صرفآ میتونم بگم که اگه ساکن تهران بودم میتونستم به دیجی کالا عدد ۱۰ رو پیشکش کنم.امتیازی که به نظر شخصی من تا سال ۹۴ میشد به دیجی کالا داد واقعآ عدد ۱۰ بود.

  11. Avatar شهروز ملکی

    سلام به همه
    حدود دو ساله که به طور مداوم از دیجی کالا و جدیدا از دیجی استایل خرید می کنم و حتی یک بار هم جنس معیوب و مشکل دار به دستم نرسیده (البته حس میکنم از این نظر کمی هم شانس با من یار بوده 🙂 ). خلاصه اینکه کاملا از خدمات و محصولات دیجی کالا و سایت خوا.هرش رضایت دارم و بهتون از ۱۰ میدم ۱۱. برین حالشو ببرین 🙂 تو این مدت، خرید از دیجی کالا رو به افراد زیادی توصیه کردم و برای چندین نفر هم از حساب کاربری خودم خرید کردم.
    براتون آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم با قدرت به کار خوبتون ادامه بدین (البته اینجا من فقط با مامور پست طرفم. فک نکنم جز همون امضای ساده، چیزی برام داشته باشه ولی بدونین که من طرفدار پر و پا قرص شمام)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه