خشم مرسدس‌بنز را در AMG GT ببینید

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

یکی از خودروهای هیجان‌انگیز حاضر شده در نمایشگاه ژنو، مرسدس‌بنز AMG GT است. البته این خودرو هنوز کانسپت یا همان طرح مفهومی است. به همین دلیل، احتمالا باید مدت زمان بیشتری را برای عرضه‌ی آن نسبت به دیگر خودروهای حاضر در نمایشگاه منتظر بمانیم.

مرسدس بنز AMG GT در قالب مدل هیبرید به بازار عرضه ‌خواهد شد. AMG GT به یک پیشرانه‌ی توئین توربو ۸ سیلندر خورجینی مجهز شده که ۴ لیتر حجم دارد. البته یک موتور برقی هم با پیشرانه‌ی بنزینی، این آلمانی مغرور را همراهی می‌کند. هنوز اطلاعات دقیقی از قدرت و مشخصات فنی آن در دست نیست. اما شنیده شده که AMG GT در مجموع می‌تواند حدود ۸۰۵ اسب‌بخار، قدرت تولید کند که توانی فوق‌العاده محسوب می‌شود.

این خودرو از یک گیربکس ۴Matic بهره می‌برد. انتقال نیرو هم به تمام چرخ‌ها توزیع می‌شود. شنیده شده که برای رسیدن از حال سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در خودروی مرسدس بنز AMG GT ساعت، کمتر از ۳ ثانیه زمان لازم است. در ادامه با تصاویری از این خودرو، همراه ما باشید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Car Magazine

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar محسن حسینی

    من که نمیخرمش

  2. Avatar سجاد

    سلام
    اقا خشایار گل کاشتی
    سر کیف اومدیم.
    سپاس
    التبه اینکه جلوش شبیه موستانگه شکی نیست
    اما به نظرم طراحانش به هیچ عنوان تقلید نکردند
    خوب وقت گذاشتن طراحی کردند بعد دیدندکه إإ شکل موستانگ شد!!!
    والا
    مرسدس و تقلید؟
    مگه داریم؟

  3. Avatar ///mahdispd

    چراغ های جلو بنز نیست اصالت بنز رو نداره برگرفته از نسل۶موستانگه
    محل و شکل اگزوز هم مال بوگاتی ویرون گرند اسپورته

    1. Avatar علی فلاحت پیشه

      با سلام
      دوست عزیز اولا این نمونه کانسپته بهتر بوداین فروشگاه اسمش را کاملتر می نوشت AMG GT CONCEPT اسم اصلیش اینه دوما چراغهاش فیس لیف AMG GT کنونی هست و ربطی به موستانگ اصلا نداره و خواهشا اونو با این هیولا مقایسه نکنید هر کروم جای خودشون را دارند سوما این مدل اگزوز تو خیلی از ماشینها هست مثلا نسل اول باکستر هم اگزوزش وسط بود پس مالکیت رو محل اگزوز وجود نداره ولی این هیولا فعلا قراره نسخه هیبریدی AMG GT کنونی باشه باید صبر کرد و دید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه