داخل قاب رسمی آیفون چه می‌گذرد؟

۲۱ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند روز پیش بود که اپل، کیس آیفون جدیدی را عرضه کرد که ظرفیت باتری آیفون را بیشتر می‌کرد. اپل ادعا می‌کند که این کیس، ۲۵ ساعت زمان حرف زدن با یک آیفون را با یک شارژ کامل بیشتر می‌کند، که البته اصلا رقم کمی هم نیست.

وب‌سایت iFixit به کیس هوشمند آیفون، نمره‌ی ۲ از ۱۰ را داده است؛ یعنی این دستگاه اصولا غیرقابل تعمیر است.

بر و بچه‌های وب‌سایت iFixit هم مثل همیشه، دل و روده‌ی این کیس آیفون را به بیرون ریخته‌اند. این طور که به نظر می‌رسد، باتری که در این کیس قرار دارد، یک باتری با ظرفیت ۱۸۷۷ میلی‌آمپر ساعت است. وب‌سایت iFixit در کنار پیدا کردن ظرفیت باتری، سخت‌افزار داخل این قاب را هم به تصویر کشیده است. مثل تمام دستگاه‌های اپل، قطعات با دقت و ظرافت زیادی کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

بر خلاف ظاهر بد این باطری، داخل آن همه چیز به زیبایی قرار داده شده‌اند. البته این سخت‌افزار ظریف، تعمیر آن را هم غیرممکن می‌کند. وب‌سایت iFixit به کیس هوشمند آیفون، نمره‌ی ۲ از ۱۰ را داده است؛ یعنی این دستگاه اصولا غیرقابل تعمیر است.

می‌توانید در ادامه، تصاویر داخل این کیس هوشمند آیفون را ببینید.

Iphonesmartcase Iphonesmartcase (1) Iphonesmartcase (2) Iphonesmartcase (3) Iphonesmartcase (4) Iphonesmartcase (5) Iphonesmartcase (6) Iphonesmartcase (7) Iphonesmartcase (8)

منبع: iFixit

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۳ دیدگاه
  1. Avatar رضا

    دیگه آدم حالش از هرچی آیفون بهم میخوره. دیگه واقعا شورش رو در آوردن. خب مجبوری گوشی نازک تولید کنی مگه که بعدش بخوای همچین باتری یدک رو تولید کنی برای جبران اون ضعف و نقص اولی؟؟؟؟؟!!!!
    واقعا خنده داره!!!!!!!!!
    یعنی وافعا خود مسئولان اپل خودشون خندشون نمیگیره؟؟!!!

  2. Avatar احمد یمینی

    دوستان یکی از دلایل رشد اندروید پیدایش سیستم عامل ios بوده . چرا ؟
    اندروید قبل از موبایل یک سیستم عامل اوپن سورس برای دوربین های دیجیتال بود که اولویتش اتصال سریع تر و راحت تر بین کامپوتر و دوربین عکاسی همینطور تنظیمات و مود های بیشتر برای عکاسان بود که با توجه به اینکه بازار دوربین های دیجیتال رو به افول بود ، اندروید به تلفن های هوشمند اومد و البته واسه شروع فوق العاده استارت ضعیف و پر از ایرادی داشت (البته بی طرف میگم واقعا از سیستم عامل اپل ورود بهتری داشت هم در زمینه فلش دوربین و شخصی سازی هم در تنوع مدل ها و نوع اتصال ها …) . بعد از جان گرفتن ios و یکی یکی کنار رفتن بقیه سیستم عامل ها مثل ویندوز فون های قدیمی و جاوا و سیمبین رقابت اصلی بین گوگل و اپل جدی شد خیلی که باعث رشد هر دو شرکت شد .
    به نظر من به جای قضاوت کردن بین دو سیستم عامل مطرح الان ( Android & ios ) فقط از پیشرفت تکنولوژی لذت ببریم .
    یا علی

    1. Avatar AMIR_121

      البته در جواب شما بگم که اینقدر سرعت پیشرفت تکنولوژی زیاده که آدم میمونه باورش بشه یه همچین چیزایی هم اختراع شده یا نه.

  3. Avatar امیر

    فقط به مشتری اپل میشه چنین کیس بدقواره و بدترکیبی رو با قیمت سروسام آور فروخت و لبخند رضایت رو روی لبهاش دید!!

    1. Avatar علی

      عالی بود امیر جان ممنونم از کامنتت

    2. Avatar علی جوادی

      احسنت امیر جان
      مشتری های اپل میدونن که هر چی از این برند دارند ریالی و دلاری نمی ارزه…اما چه کنن از تعصب…تقلید اپل آمریکایی (البته چینی) از برند جی ال ایکس ایران عزیزمون

  4. Avatar حامد

    چقدر خنده داره یه باطری بچسبونی به گوشی اسم هوشمندم بزاری روش

  5. Avatar hesam

    چقدر از این اپل بدم میاد، سیاست هاش به شدت سیاست های کثیفیه

  6. Avatar Ali S

    کپی میگذرد

  7. Avatar ج

    خوب مگه مجبورید انقدر گوشی رو نازک و باریک تولید کنید که هم لنز دوربینش بیرون بزنه هم نتونید از باتری با ظرفیت بالاتری تو ساخت گوشی استفاده کنید که مجبور بشید همچین چیز زشت و برجسته ای رو تولید کنید؟!!
    جی ال ایکس هم همچین چیزی برا بعضی مدل گوشی هاش تو لید میکرد اما همه انتقاد کردن بد و زشت و بزرگ هستش ، اما حالا که اپل تولید کرده کلی ذوق کردند براش !

    1. Avatar سیاوش

      دقیقا . . . . کلا حکایت آیفون آدمو یاد این مثل معروف میندازه : “دروغ هرچی بزرگتر، باور کردنش راحت تر” !!!

  8. Avatar a

    ده سال دیگه تصاویر ایفون گوژپشت برای ایندگان خیلی خنده دار خواهد بود برای کسانی که از باتری های با سایز فعلی و حتی کوچکتر با ظرفیت چند ده برابر استفاده میکنن در حالی که باتری با تکنولوژی های نظیر شارژ نوری و خورشیدی یا شارژ به کمک گرمای بدن کاربر به سرعت شارژ میشه…

  9. Avatar ستاره

    خیلی جالب بود مرسی بابت مطلب

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه