دانشگاه شریف برگزار می‌کند: مجموعه کارگاه‌های آموزش کسب و کار در اینترنت

۲۹ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف (لایتک) با برگزاری کارگاه آنلاین «دیدگاه فنی کسب و کار در اینترنت»، طرح برگزاری کارگاه‌های رایگان در حوزه فناوری اطلاعات را آغاز کرد.

براساس اعلام لایتک، هدف از برگزاری این کارگاه‌ها بالا بردن دانش نیروهای انسانی علاقمند به کسب و کارهای اینترنتی و فعالیت در این حوزه است.

از جمله مباحثی که در این دوره ارایه می شود، آموزش صفر تا صد پروسه‌ی کسب و کار اینترنتی، از ایده تا فروش است.

این دوره‌ها به‌صورت زنده و آنلاین در بستر وب اکس برگزار می‌شود. مصرف کم اینترنت، امکان مشارکت بالا، به اشتراک‌گذاری نمایش‌گر، ارتباط چهره‌به‌چهره HD و امنیت بالا از ویژگی‌های سیستم وب اکس است.

اولین دوره این طرح با عنوان «دیدگاه فنی کسب و کار در اینترنت»، چهارم مهرماه سال جاری به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان شرکت در این کارگاه می توانند با مراجعه به وب سایت لایتک (www.Laitec.ir) برای حضور در این کارگاه نام‌نویسی کنند.

آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف (لایتک) که مجوز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برای آموزش کارکنان دولت را دارد، در حال حاضر دوره‌های حضوری آموزش فناوری اطلاعات را در این دانشگاه و دوره‌های غیر حضوری خود را در بستر پرآوید (www.Paravid.com) برگزار می‌کند.

برنامه‌نویسی، امنیت، مهندسی شبکه، لینوکس، جاوا، وب، موبایل و… محورهایی است که لایتک نه‌تنها به‌صورت حضوری به کابران آموزش می‌دهد، بلکه فیلم و کتاب این آموزش‌ها را به صورت بسته‌ی آموزشی درآورده و در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

منبع: آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف (لایتک)

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه