درباره‌ی رابط کاربری و درجه‌های سختی God of War بیشتر بدانید

۲۲ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

اگر می‌خواهید جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های «خدای جنگ» (God of War) را بدون هرگونه مزاحمت رابط کاربری و فلش‌ها و متون روی صفحه تجربه کنید، سازندگان بازی این امکان را برای‌تان فراهم کرده‌اند. بازی‌های زیادی اخیرا توانایی شخصی‌سازی رابط کاربری را به بازی‌کننده‌ها اهدا می‌کنند و God of War هم این روند را ادامه داده است.

God of War در روز ۳۰ فروردین روی پلی‌استیشن۴ عرضه می‌شود.

می‌توانید با توجه به نیاز خودتان، رابط کاربری بازی را تنظیم کنید. امکان غیرفعال کردن کامل رابط کاربری و تنظیم دستی تمام بخش‌های آن وجود دارد. می‌توانید هر بخش رابط کاربری را خاموش و روشن کنید.

حالتی که تمام رابط کاربری را خاموش می‌کند Immersion Mode نام دارد. در این حالت، خبری از خط جان، قطب نما، یا هشدار حمله‌ی دشمنان نیست. با این حال اگر احساس می‌کنید به یکی دو گزینه روی صفحه نیاز دارید، می‌توانید فقط همان‌ها را روشن کنید.

در حالت Immersion Mode بازی‌کننده‌ها باید به هشدارهای صوتی و بصری بازی توجه زیادی کنند؛ برای مثال باید به صحبت‌های آترئوس (پسر کریتوس) توجه کنند که از مکان دشمنان می‌گوید و خودشان هم دور و اطراف خود را کاملا در نظر داشته باشند. از طرفی مقدار صدمه‌ای هم که وارد کرده‌اند را باید از ظاهر دشمنان تشخیص دهند.

رابط کاربری بازی از خط جان گرفته تا هشدار حمله‌ی دشمنان، کاملا قابل تنظیم و قابل خاموش کردن است.

حالت سومی هم وجود دارد؛ حالتی که یکی دیگر از بازی‌های اخیر سونی به خوبی از آن استفاده کرده بود. درست مثل Horizon: Zero Dawn می‌توانید رابط کاربری God of War را هم طوری تنظیم کنید تا فقط برای مدتی کوتاه به هنگام لمس کردن تاچ پد روی دسته، نمایش داده شود.

در کنار صحبت از رابط کاربری God of War و توانایی تنظیم آن، سونی در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن از درجه‌های سختی بازی هم صحبت کرده است.

برای اولین بار که می‌خواهید بازی را شروع کنید، با چهار درجه‌ی سختی روبرو می‌شوید:

  • Give Me a Story: در اصل حالت آسان بازی است و بازی‌کننده‌ها در آن امکان خطای بیشتری در مقابله با دشمنان دارند.
  • Give Me a Balanced Experience: حالت پیشنهادی یا در اصل همان حالت نرمال است.
  • Give Me a Challenge: درجه‌ی سخت است و برای افرای تنظیم شده است که به تجربه‌ی بازی‌ها روی درجه‌ی سخت عادت دارند. طرفداران مجموعه بازی‌های گاد آو وار که قسمت‌های قبلی را روی درجه‌های سخت تمام کرده‌اند، بهتر است سراغ این درجه‌ی سختی بروند.
  • Give Me God of War: سخت‌ترین درجه‌ی سختی بازی است. در این حالت، امکان پایین آوردن درجه‌ی سختی پس از شروع بازی وجود ندارد. یعنی اگر در نابود کردن یک غولآخر به مشکل برخورد کنید، باید از اول شروع کنید و نمی‌توانید درجه‌ی سختی را پایین بیاورید.

سازندگان God of War می‌گویند که بالا و پایین کردن درجه‌ی سختی، فقط دشمنان را قوی و شما را ضعیف نمی‌کند. بلکه در هر درجه‌ی سختی، دشمنان هوش مصنوعی و رفتار متفاوتی از خود نشان می‌دهند و جایگیری آن‌ها هم تغییر می‌کند.

کمی بیشتر از یک هفته تا عرضه‌ی God of War به صورت انحصاری روی کنسول پلی‌استیشن۴ باقی مانده است. بازی روز ۳۰ فروردین عرضه می‌شود.

منبع: PlayStation.com

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar suda

    نقد های بازی منتشر شدن.میانگین ۹۴ از ۷۵ نقد بدست اومده.تقریبا همه مجلات مهم نمره بالای ۹۰ دادن.kotaku,verge,VG247,euro gamer هنوز نمره ندادن.اگه اتفاقی نیافته فکر کنم متا نهایی همین باشه.خوب من به طرفداران قدیمی این سری که نگران تغیرات بازی بودن حق میدم.حدسشون درست بود God of war جدید حتی از قبل هم بهتر شده!(به نقل از polygon)

  2. Avatar IranianPsycho

    وقتی نمیتونیم بگیریم -ـ-.
    گیفت کارت ۶۰ دلاری از ۲۴۰ میاد میشه ۳۵۰.
    دیسکشم بیاد میشه ۴۰۰ فک کنم. ???? ????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه