می‌توانید در اینستاگرام هشتگ‌ها را هم دنبال کنید

۲۵ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال حاضر به کاربران اجازه می‌دهد هشتگ‌ها را هم دنبال کنند. طبق آنچه این شبکه اعلام کرده، دنبال کردن یک هشتگ تفاوتی با دنبال کردن دوستان‌تان نخواهد داشت. برای پیدا کردن یک هشتگ باید آن را جستجو کنید یا در یک پست با دیدن آن هشتگ، آن را لمس کنید. با باز کردن صفحه مربوط به یک هشتگ گزینه‌ای را خواهید دید که به شما امکان می‌دهد هشتگ مربوطه را دنبال کنید.

وقتی یک هشتگ را دنبال کنید جدیدترین مطالب آن هشتگ در فید شما نمایش داده خواهند شد؛ همچنین جدیدترین استوری‌های مربوط به آن هشتگ را در بخش استوری‌های خود هم خواهید دید.

باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که دنبال نکردن یا آنفالو کردن یک هشتگ مشخص هم به همان سادگی فرآیند دنبال کردن با یک بار لمس اتفاق خواهد افتاد.

این امکان جدید از همین حالا برای بسیاری از کاربران که از سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS استفاده می‌کنند فعال شده و کاربران قادرند در شبکه اجتماعی اینستاگرام هشتگ‌های مورد علاقه خود را دنبال کنند.

این اتفاق باعث می‌شود هشتگ‌ها که پیش از این هم اهمیت داشتند و کاربران از آن استفاده می‌کردند اهمیتی بیش از پیش و روزافزون پیدا کنند.

منبع: Phone Arena

برای عضویت در خبرنامه و شرکت در قرعه‌کشی از این‌جا ثبت‌نام کنید:

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه