دستگاهی که شرایط آب و هوایی روز بعد را به صورت فیزیکی شبیه‌سازی می‌کند

۴ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت‌های ژاپنی همیشه وسایل جالبی را خلق می‌کنند. یکی از این وسیله‌ها که سال گذشته معرفی شده بود، Tempescope نام داشت. سازندگان این وسیله می‌گفتند که این دستگاه می‌تواند شرایط آب و هوایی روز بعد را برای کاربران به شکل فیزیکی شبیه‌سازی کند.

دستگاه Tempescope می‌تواند شرایط آب و هوایی را به شکل فیزیکی برای کاربران شبیه‌سازی کند.

این دستگاه که به شکل یک مکعب مستطیل طراحی شده، از یک صفحه نمایش برخوردار است و می‌تواند شرایط آب و هوایی روز بعد را به شکل فیزیکی برای کاربران شبیه‌سازی کند. به طور مثال اگر فردا هوا ابری بود، در محفظه آن بخار تولید می‌شود. این دستگاه برای اینکه بتواند شرایط آب و هوایی را پیش‌بینی کند به وسیله ارتباط بی‌سیم به اینترنت و کامپیوتر کاربر متصل می‌شود. زمانی که این دستگاه متوجه شرایط آب و هوایی روز بعد شد، می‌تواند به گونه‌ای بسیار طبیعی شرایط آب و هوایی را برای کاربر به شکل فیزیکی شبیه‌سازی کند. در این دستگاه چراغ‌های LED قرار گرفته‌اند که می‌توانند شرایط آب و هوایی مختلف را به نمایش دربیاورند. البته این قابلیت برای Tempescope در نظر گرفته شده که کاربران بتوانند آن را درحالت‌های مختلف قرار دهند. به طور مثال می‌توان آن را روی حالت باران قرار داد و از دیدن بارش باران درون این دستگاه لذت برد.

Tempescope-1

به‌تازگی تیمی که در حال ساخت این دستگاه بوده، یک برنامه تبلیغاتی به نام Indiegogo را راه‌اندازی کرده و گفته که این دستگاه تا چند روز دیگر راهی بازار می‌شود. سازندگان اعلام کرده‌اند که Tempescope در حال حاضر می‌تواند، ابر، باران و رعد و برق را شبیه‌سازی کند. آن‌ها گفته‌اند در حال کار کردن روی حالت شبیه‌سازی برف هستند. تا این لحظه مشخص شده که قرار است ۲۰۰۰ مدل از این دستگاه راهی بازار شود و علاقه‌مندان می‌توانند آن را با قیمت ۲۰۰ دلار خریداری کنند. براساس اطلاعات منتشر شده این محصول در تاریخ ۸ مهر ماه راهی بازار خواهد شد.

Tempescope-2

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه