گوشی P9 شرکت هوآوی یک دوربین دوگانه خواهد داشت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت هوآوی هنوز گوشی P9 را به شکل رسمی معرفی نکرده است. به‌تازگی شایعات جدیدی درباره این پرچم‌دار جدید هوآوی منتشر شده است.

با توجه به تصویری که به‌تازگی منتشر شده، گوشی P9 شرکت هوآوی از دوربین دوگانه در پشت استفاده خواهد کرد.

در شایعات گفته شده که گوشی P9 ممکن است از یک دوربین دوگانه در پشت بهره ببرد. تصویری از این گوشی منتشر شده که مربوط به قرار گرفتن دو عدد دوربین در پشت آن می‌شود. در کنار این دوربین‌ها دو فلش هم برای آن در نظر گرفته شده و سنسور فوکووس خودکار لیزری روی آن قرار گرفته است. لازم به‌ذکر است که سنسور فوکووس خودکار لیزری به‌تازگی روی تمام تلفن‌های همراه هوشمند به کار می‌رود و طرفداران بسیار زیادی دارد.

با نگاهی به تصویر منتشر شده، احتمال دارد که گوشی P9 شرکت هوآوی در دو مدل راهی بازار شود. در این تصویر نام LTE و Delux دیده می‌شود. برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر باید صبر کنیم و ببینیم که در آینده چه شایعاتی درباره این محصول منتشر می‌شود.

huawei-p9

گوشی P9 که قرار است به‌جای P8 راهی بازار شود، سال آینده در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. شایعات گفته‌اند که هوآوی از تراشه Kirin 950‌ و سنسور تشخیص اثر انگشت برای این محصول استفاده خواهد کرد.

این شرکت در هفته گذشته گوشی نکسوس ۶P را معرفی کرد که از ویژگی‌های بسیار خوبی بهره می‌برد. باید ببینیم هوآوی برای پرچم‌دار جدید خودش چه قابلیت‌هایی را در نظر می‌گیرد.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه