دوربین هواوی P10 از دوربین آیفون ۷ بهتر است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی هواوی P10 که در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شد، نظر بسیاری از علاقه‌مندان را به سمت خودش جلب کرد. این گوشی همانند مدل قبلی از دوربین دوتایی بهره می‌برد. دوربین‌هایی که می‌توانند تجربه‌ی عکاسی خوبی را به کاربران منتقل کنند. از نظر سخت افزاری هم P10 سخت افزار قابل قبولی را پیش روی کاربران قرار میدهد. تراشه‌ی Kirin 960، صفحه نمایش Full HD، باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روی این تلفن همراه هوشمند قرار گرفته است.

البته همان‌طور که گفتیم دوربین این گوشی بیش از سایر قسمت‌ها مورد توجه قرار گرفت. دوربین دوتایی که توانایی گرفتن عکس‌های زیبایی به صورت سیاه و سفید و رنگی دارد. حالا سایت DxOMark دوربین این تلفن همراه را بررسی کرده و امتیاز جالبی هم به آن داده. این دوربین با دریافت امتیاز ۸۷ کمی ضعیف‌تر از دوربین گوشی‌  Pixel شرکت گوگل است. البته این دوربین امتیاز بالاتری نسبت به دوربین آیفون ۷ که ۸۶ بود به دست آورده است. گوشی‌های گلکسی S6 اج پلاس، موتو Z فورس و اکسپریا XZ هم امتیاز  مشابه  P10 را به دست آورده‌اند.

همین که دوربین گوشی P10 امتیاز خوبی از این سایت دریافت کند، نشان می‌دهد که هواوی روی دوربین پرچم‌دار جدید خودش حسابی حساب باز کرده است.

منبع: dxomark

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar محسن حسینی

    و HTC همچنان جایگاه دومین دوربین برتر تو تمام گوشی های دنیا

  2. Avatar rEZa

    z5 هم ۸۷ گرفته چرا ننوشتین؟

  3. Avatar حسن ثریابند

    گوشی بسیار جذابی هست ولی با قیمت گزاف…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه