دوربین واقعیت مجازی سامسونگ تنها ۹۹ دلار قیمت دارد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در کنفرانس Oculus Connect دیروز، یکی از مسوولان شرکت سامسونگ روی سن آمد تا از دوربین واقعیت مجازی‌شان که قرار است تا پایان سال عرضه شود رونمایی کند.

سامسونگ دوربین واقعیت مجازی جدیدش را با قیمتی ۹۹ دلاری در آبان عرضه خواهد کرد.

این دوربین واقعیت مجازی، درست مثل مدل قبلی که سامسونگ ساخته بود، با همکاری شرکت Oculus ساخته شده است. سامسونگ گفت که مدل جدید و ارتقا یافته‌ی دوربین، برای اینکه در دسترس مخاطبان بیشتری قرار گیرد، تنها ۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

سامسونگ هم‌چنین گوشی‌های هوشمند جدیدش را کاملا سازگار با این دوربین اعلام کرد. یعنی گوشی‌های هوشمند Note 5 ،S6 ،S6 Edge و نسخه‌ی Plus آن با دوربین واقعیت مجازی سامسونگ که Gear VR نام دارد همخوانی خواهند داشت.

دوربین جدید سامسونگ، در مقایسه با مدل سال گذشته، ۲۲ درصد وزن کمتری دارد. پوشیدن این هدست هم بسیار راحت‌تر شده است و مثل مدل قبلی، سر افراد را اذیت نمی‌کند.

1 GEARVR

دوربین واقعیت مجازی Oculus Rift در حال حاضر قیمت بسیار بالایی دارد و وسیله‌ای مثل Gear VR شرکت سامسونگ، می‌تواند این مشکل را حل کند.

سامسونگ گفته است که دوربین Gear VR جدید در نوامبر امسال (آبان ماه سال جاری) با قیمت ۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

منبع: Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar وحید

    با سلام و تشکر
    البته اسم این وسیله هدست واقعیت مجازی هست نه دوربین و در هیچ یک از متن های لاتین چه در سایت سامسونگ و چه در سایت های خبری معتبر از عبارت معادل دوربین برای این وسیله استفاده نشده.
    لطفاً اصلاح فرمائید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه