دیابلو ۳ ممکن است به نینتندو سوییچ بیاید

۱۴ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

چند روز گذشته، شرکت بازی‌سازی بلیزارد (Blizzard Entertainment) در حساب کاربری توییتر خود، ویدیوی جالبی قرار داد؛ ویدیویی که در آن سر «دیابلو»، منظورمان از دیابلو خود این شخصیت است، روی یک کلید برق قرار گرفته بود؛ کلیدی که خاموش و روشن می‌شد.

کلیدی که خاموش و روشن می‌شود، بدون شک «سوییچ» است و ویدیوی منتشر شده از سوی بلیزارد را هم می‌توان بدین صورت نگاه کرد: «دیابلو روی سوییچ».

در حالی که کاربران توییتر و اینترنت چپ و راست از امکان عرضه‌ی «دیابلو ۳» روی کنسول نینتندو سوییچ صحبت می‌کردند، شرکت بازی‌سازی دیابلو در قالب یک بیانیه‌ی رسمی، به خبرگزاری‌های صنعت بازی اعلام کرد که «آن‌ها فعلا قصد رونمایی نسخه‌ی سوییچ دیابلو ۳ را ندارند و پست توییترشان، برای درگیر شدن مخاطبان قرار گرفته است.»

بدون شک بلیزارد می‌خواهد از مخاطب بزرگی که کنسول نینتندو دارد استفاده کند و بازی‌هایی مثل Hearthstone را به نینتندو سوییچ بیاورد.

بد نیست در همین راستا کمی به توییت بلیزارد فکر کنیم و امکان عرضه‌ی دیابلو ۳ را روی سوییچ بسنجیم. دیابلو ۳ در ابتدا شش سال پیش روی کامپیوتر عرضه شد، آن هم با مشکلاتی که درست شدن آن‌ها با عرضه‌ی نسخه‌ی کنسولی دیابلو ۳ مصادف شد. بلیزارد دیابلو ۳ را روی پلی‌استیشن۳ و ایکس‌باکس۳۶۰ عرضه کرد و بازخوردی بارها بهتر از نسخه‌ی کامپیوتر این بازی گرفت. بلیزارد به پشتیبانی از این بازی ادامه داد و در کنار عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی دیابلو ۳، این بازی را روی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان هم عرضه کرد. پشتیبانی از دیابلو ۳ حتی هنوز هم ادامه دارد و نه تنها سال گذشته شاهد عرضه‌ی کلاس جدیدی برای این بازی بودیم، بلکه به تازگی پشتیبانی از پلی‌استیشن۴ پرو و ایکس‌باکس وان ایکس هم به این بازی اضافه شده است.

کنسول نینتندو سوییچ در یک سال اول عرضه‌ی خود نزدیک به ۱۵ میلیون دستگاه فروخته است؛ رقمی که برای هیچ کنسول دیگری در تاریخ صنعت بازی سابقه نداشته است.

بدون شک بلیزارد می‌خواهد از این مخاطب بزرگ، استفاده کند و بازی‌هایی مثل Hearthstone را به نینتندو سوییچ بیاورد. با در نظر گرفتن ساختار و عمر دیابلو ۳، می‌توانیم بدون شک بگوییم که این بازی بهترین گزینه‌ی بلیزارد برای آزمایش توانایی‌های خود در ساخت بازی برای نینتندو سوییچ است.

بلیزارد شاید بگوید که پست توییتر آن‌ها، به معنای عرضه‌ی نسخه‌ی سوییچ دیابلو ۳ نیست، ولی می‌توانید مطمئن باشید که بازخورد گیمرها در پی انتشار این پست توییتری، بلیزارد را به عرضه‌ی نسخه‌ی سوییچ دیابلو ۳ ترغیب خواهد کرد.

فعلا تا انتشار خبرهای بیشتری صبر می‌کنیم.

منبع: Twitter


برای عضویت در خبرنامه دیجی‌کالا مگ نام و ایمیل خود را وارد کنید.

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه