[ویدیو] آیفون SE به دیجی‌کالا مگ رسید

۱ آبان ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل در دوم فروردین ۹۵، آیفون SE را معرفی کرد. پس از گذشت دو هفته از معرفی جهانی، فروش اینترنتی آیفون SE در دیجی‌کالا شروع شده است. دیجی‌کالا مگ هم این فرصت را پیدا کرده تا از نزدیک با آیفون جدید اپل ملاقات کند.

آیفون جدید، نمایشگری ۴ اینچی دارد. اپل پس از حدود ۲ سال، دوباره به تولید آیفون ۴ اینچی روی آورده است. آیفون SE از نظر ظاهری، شبیه به آیفون دو سال پیش اپل، یعنی آیفون ۵s است. این دستگاه در مقایسه با آیفون ۵s، پردازشگر قوی‌تر و دوربین‌های بهتری دارد. در آیفون SE از پردازشگر A9 استفاده شده است. این یعنی از لحاظ قدرت پردازشی، هیچ تفاوتی بین این محصول و آیفون ۶s وجود ندارد. البته گوشی ۴ اینچی جدید اپل از برخی ویژگی‌های ۶s مثل لمس سه‌بعدی (۳D Touch) بی‌بهره است.

در روزهای آینده با دیجی‌کالا مگ همراه باشید. کارشناسان ما با بررسی‌های تخصصی کامل‌تری شما در جریان جزییات جدیدترین آیفون اپل قرار می‌دهند. پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی نگاه نزدیک دیجی‌کالا مگ به آیفون SE را از دست ندهید.

Label_Product Label_Product_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۴ دیدگاه
  1. Amir

    ایا باطریش قوی

  2. بهنام

    به نظر شما دوستان می ارزد این گوشی بگیرم من احساس میکنم سی پی یو هیچ تغیر نکرده اگر دوربین جلو اون مثل ۶س باشه محرکه هست

  3. RABIEY

    دنیای دیجیتال در خصوص موبایل دقیقا” مثل دنیای خودرو های داخلی ایران هست که بنوعی مردم مات و مبهوت با قیمتهای نجومی اعلام شده نگاه میکنند و میدانند که قیمت اعلام شده هیچ سنخیتی با این دستگاه کوچک که بیشتر لوازمش را از کوشیهای اسقاطی قبلی من وشما گرفته اند و تنها با کمی تغییرات در سخت افزار و نوکردن نرم افزارها کاراییش را بروز میکنند و چند میلیون تومان بجیب میزنند! آیا قیمت تمام شده یکدستگاه موبایل S,5-S,6 یا SE واقعا”چقدر هست آیا قیمت این دستگاه کوچک دستی با قیمت یکدستگاه تلویزیون ۶۰ اینچ برابر هست درحالیکه همان تلویزیون هم قیمتش خارج از قیمت واقعی آن هست و تماما” بخاطر تقاضای ما مردم و خصوصا” ما جهان سومیهاست که این دستگاهها این قیمتها را دارند……!!!

  4. علی

    روحت شاد استیو جابز

  5. Sadra

    اپل از ۲۰۱۱ به بعد دیگه مرد !

  6. رضا

    لطفا قیمت آن را ارائه نمائید

  7. محمد علی

    ظاهرا با مرگ استیو جابز ایده های خلاق در اپل از بین رفته

    1. حمید

      گل گفتی.

    2. حمید

      گل گفتی.

  8. نادر

    بهتر بود یه تغییرى در ظاهر نسبت به آیفون ۵ میکرد که رقبت خرید رو در یوزر ترقیب کنه.

  9. Next is Now

    بازگشت به عقب با سرعت نور

    1. behram

      واقعا طراحی آیفون ۶ یک فاجعه ی به تمام معنا بود

  10. سید مصطفی

    تاچ ایدی خوبی داره میگفتن که مثل نسل قبلی هست ولی عملکردش مثل ایفون ۶s هست

  11. مهدی موسوی

    قیمتش با ۶s زیاد تفاوت نداره
    ولی امکانات و … ۶s خیلی بهتره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه