طرح رجیستری تمامی برندهای موبایل تا ۲۲ بهمن

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
رجیستری موبایل

صفار رییس اتحادیه واردکنندگان گوشی‌های تلفن همراه در اظهارنظری اعلام کرده بیش از دو سال است که ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز وارد پروسه اجرای طرح رجیستری گوشی‌های تلفن همراه شده و این طرح به خوبی در حال اجرا است.

وی افزود: البته گوشی‌هایی غیر از سه مدل ارایه شده در طرح رجیستری، بیشترین قدر و سهم را در میان گوشی‌های تلفن همراه دارند که درخواست ما از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز آن است که حداکثر تا ۲۲ بهمن سایر مدل‌ها را برای اجرا تحت پوشش رجیستری قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم رییس اتحادیه واردکنندگان گوشی‌های تلفن همراه تأکید کرد: البته میزان واردات رسمی در حال افزایش است اما نیاز کشور بسیار بالاست و نباید این نیاز از طریق گوشی های قاچاق تأمین شود و ما امیدواریم تا ۲۲ بهمن تمامی گوشی‌ها و برندهای آن‌ها تحت پوشش این طرح قرار گیرند.

صفار گفت: گوشی های قاچاق بیشترین آسیب را به سلامت مردم وارد می آورند و باید به این موضوع توجه داشت و کشور را به سمت واردات رسمی پیش برد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. امیر

    ربطش به سلامت مردم چیه؟ در ضمن چرا هزینه رجیستری و تشریفات گمرکی رو خیلی کم نمیکنند تا علاوه بر آنکه به مردم فشار اقتصادی وارد نشده، مساله قاچاق هم حل نمیشه؟

  2. محمد

    واقعا باید به چنین مسؤلین و دست اندرکارانى احسنت گفت و مباهات کرد که اینقدر براى سلامتى مردم اهمیت قائل هستند، ذکر این نکته ضروریست که همانطور که گوشیهاى قاچاق به سلامت ما آسیب وارد میکنند، گوشیهاى “واردات رسمى!” با همان برند، کیفیت و شرایط وارد میشوند و فقط به جیب و سرمایه ما آسیب وارد میکنند که بى دلیل چندصد هزارتومانى گوشى مورد نظر را گرانتر بخریم، بنابراین دیگر به سلامتى ما آسیب وارد نمیشود، بسیار سپاسگزار میشویم همین رویه رو در مورد لبنیات، آرد، روغن ها، میوه و سبزیجات و سموم کشاورزى و… بکار بگیرید تا دیگر هیچ چیزى سلامت مارا هدف و بازیچه خود قرار ندهد، عمر و عزتتان دراز باد!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه