رسما تایید شد؛ میت S پاسخ هوآوی به آیفون ۶ پلاس

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت هوآوی امروز فبلت هوآوی میت S را همراه با قابلیت پشتیبانی از فناوری فورس‌تاچ به‌‌طور رسمی معرفی کرد. همان‌طور که می‌دانید نمایشگاه IFA 2015 از امروز در شهر برلین آغاز شده است. برهمین اساس شرکت چینی هوآوی هم به‌عنوان یکی از توسعه‌دهندگان گوشی‌های هوشمند در این نمایشگاه شرکت کرده است. این شرکت در جریان مراسم IFA 2015 فبلت سطح بالای هوآوی میت S را به‌طور رسمی معرفی کرد.

در جریان برگزاری مراسم IFA 2015 که از امروز در برلین آغاز شده، هوآوی جدیدترین فبلت سطح بالای خود را با نام هوآوی میت S رونمایی کرد.

این محصول به‌عنوان نخستین گوشی هوشمندی به‌شمار می‌رود که در آن از فناوری فورس‌تاچ استفاده شده است. البته پیش از این شایعه‌هایی پیرامون احتمال استفاده‌ی اپل از این فناوری در نسل جدید آیفون در این شرکت منتشر شده بود.

تکنولوژی فورس‌تاچ در زیر صفحه‌نمایش قرار می‌گیرد و امکان تشخیص فشارهای کم یا زیاد دست کاربر را به گوشی اضافه می‌کند. این قابلیت، به دستگاه اجازه می‌دهد که بر اساس میزان فشار وارد شده، عملکردهای متفاوتی از خود نشان دهد. برای مثال با یک فشار آرام بر روی صفحه‌نمایش، ویدیو آغاز می‌شود و با یک فشار محکم‌تر صدا افزایش می‌یابد. این تکنولوژی در حال حاضر تنها در ساعت‌های اپل واچ مورد استفاده قرار گرفته است.

شرکت سازنده در این فبلت از یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی AMOLED استفاده کرده است. جنس بدنه‌ی این محصول فلزی است و قاب پشتی آن خمیده است.

همچنین در هوآوی میت S قابلیت پشتیبانی از حسگر اثر انگشت و سنسور Knuckle فراهم شده است. سنسور Knuckle نخستین بار در گوشی هوشمند P8 استفاده شده بود. این سنسور به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از بند انگشتان‌ خود برنامه‌ها را انتخاب یا تغییر دهند.

mate-s

شاید برایتان جالب باشد که بدانید هوآوی این فبلت سطح بالا را در دو مدل متفاوت تولید کرده است. در یکی از این مدل‌ها قابلیت پشتیبانی از فناوری فورس‌تاچ وجود دارد و در دوم آن از این فناوری پشتیبانی نمی‌کند.

به‌گفته‌ی هوآوی قرار است فبلت میت S این شرکت به زودی در بیش از ۳۰ کشور شامل چین، فرانسه و آلمان عرضه شود. البته تنها در برخی از این کشورها مدل اصلی آن با قابلیت پشتیبانی از فورس‌تاچ عرضه می‌شود.

matee

همچنین به‌گفته‌ی هوآوی امکان پیش‌‌سفارش این فبلت از تاریخ ۲۴ شهریور (۱۵ سپتامبر) در اروپای غربی فراهم می‌شود. نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی این محصول با قیمت ۸۶۷ دلار و نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی آن با قیمت ۹۳۲ دلار در بازار عرضه خواهد شد. البته هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت‌ نسخه‌ی اصلی این گوشی که قابلیت پشتیبانی از فناوری فورس‌تاچ را دارد، اعلام نشده است.

mate

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar hosein

    دوستان یه جوری میگن کپی انگار ما میتونیم بزنیم رومون نمیشه
    فناوری شو داشته زده شما نشستی اینجا هیچ تخصصی هم نداری نظر میدی !
    جالبه

  2. Avatar Abolfazl

    هنوز میگن‌ کپی کپی

    دوست داشته از فناوری فورس تاچ استفاده کنه مال اپل که نیست فقط.

  3. Avatar حمید

    کپی از شرکت اپل
    قربونش برم چینیا فقط کپی کارشونه شاید روی خودشون هم کپی بزنن والا
    اصلا همشون شبیه هم هستن

  4. Avatar nima

    کپی از اپل…
    داشت خوب پیش میرفت ولی اینجا خراب کرد…فورس تاچ رو هنوز خود اپل هنوز اینو نزده..هواوی اومده کپیش کرده…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه