رندرهای جدید ال‌جی G7 رنگ‌های این گوشی را نشان می‌دهند

۲۱ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ماه‌هاست که از پرچم‌دار جدید شرکت ال‌جی، یعنی گوشی G7 می‌شنویم. در ابتدا با اسم رمز Judy با این گوشی آشنا شده‌ایم و اطلاعات جدید، اسم نهایی آن را که قرار است G7 ThinQ باشد، برای‌مان مشخص کرده‌اند. تصاویر جدیدی از این گوشی به بیرون درز کرده است که رنگ‌های آن را نشان می‌دهد.

شایعات می‌گویند احتمالا تا پایان ماه جاری میلادی شاهد رونمایی G7 ThinQ خواهیم بود.

خبرگزاری Android Headlines توانسته است تصاویری جدید از رندرهای گوشی G7 ThinQ بدست آورد. این تصاویر، رنگ‌های مختلف پرچم‌دار جدید شرکت ال‌جی را نشان می‌دهند. قرار است گوشی G7 ThinQ در رنگ‌های «سیاه»، «خاکستری»، «آبی»، «آبی براق» و «صورتی» عرضه شود. البته رنگ‌ها را به اسم‌هایی که خودمان می‌شناسیم نام بردیم؛ ال‌جی مثل سایر شرکت‌های سازنده‌ی موبایل اسم‌های عجیب و غریبی مثل «آبی مراکشی» یا «سیاه شفقی» برای رنگ گوشی‌های خود انتخاب کرده است.

همانطور که قبلا دیده بودیم، گوشی G7 ThinQ قرار است شبیه به بیشتر گوشی‌های پرچم‌دار امروزی،‌ یک بریدگی در بالای صفحه نمایش خود داشته باشد.

گوشی G7 ThinQ به احتمال زیاد یک پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸۴۵، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و یک صفحه نمایش در اندازه‌ی ۶ اینچی خواهد داشت. دوربین این گوشی هم دوتایی است که از یک لنز معمولی و یک لنز واید استفاده می‌کند.

شایعات می‌گویند احتمالا تا پایان ماه جاری میلادی شاهد رونمایی G7 ThinQ خواهیم بود.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه