رندر طرح مفهومی گلکسی S7 را در این ویدیو ببینید

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ویدیوی جدیدی از رندر گوشی سامسونگ گلکسی S7 و طرح مفهومی آن منتشر شده است که اندکی تغییر در جزییات این گوشی را نشان می‌دهد.

حالا که چیزی به رونمایی جدیدترین مدل سری گلکسی، به نام Galaxy S7 نمانده، پخش اخبار و شایعه‌ها درباره‌ی این گوشی همچنان ادامه دارد؛ تا حالا اطلاعات بسیاری پیرامون ویژگی‌های سخت‌افزاری، زمان عرضه، نمایشگر و غیره از منابع مختلفی که معمولا به طور رسمی از طرف سامسونگ تایید نشده، منتشر شده و حتی ویدیویی هم درز کرده بود که این گوشی سامسونگ رابه کاربران منتظر و مشتاق نشان می‌داد. این بار نوبت طرح مفهومی ظاهر جدیدترین مدل از سری سامسونگ گلکسی است.

در عکس‌ها و ویدیویی که از طرح رندر جدید این گوشی عرضه شده، می‌بینیم که گوشه‌های این دستگاه انحنای ظریفی دارد که از لحاظ ارگونومیکی، حرکت جالبی است و نگه داشتن گوشی در دست را آسان‌تر می‌کند. در ضمن به نظر می‌رسد که انحنای گوشیه‌های شیشه‌ی ۲٫۵ بعدی در قسمت جلویی نمایشگر این گوشی هم کم‌تر شده است. این در حالی است که قبلاگفته می‌شد نمایشگر گلکسی S7 در اندازه‌ی ۵٫۱ اینچی ساخته خواهد شد.

فعلا همین‌ها تنها اطلاعات جدیدی هستند که درباره‌ی طرح مفهومی گلکسی S7 منتشر شده‌اند. ویدیوی رندر این گوشی را جرمانی اسمیت (Jermaine Smith) تهیه کرده و ۱۳۰ ساعت روی آن وقت گذاشته است.

می‌توانید در ادامه‌ی مطلب، این ویدیو را ببینید…

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar کــیـارشـــ

    طوری که تو این ویدیو نشون داد احتمالا قاب پشت s7 کمی مات شده بود
    یا شایدم من اشتباه فکر میکنم یا ویدیو قشنگ براق نشون نداده
    ولی خدا کنه مات نشه براق بودنش یه زیبایی خاصی میداد بهش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه