رنو پیشرانه‌ی جدیدش را معرفی کرد

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

رنو به تازگی پیشرانه‌ی جدیدی معرفی کرده که بهینه و قدرمندتر از قبل شده است. رنو برای طراحی این موتور با شرکت‌های دایملر (مالک مرسدس‌بنز) و نیسان-میتسوبیشی همکاری کرده است.

در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای خودرو، رنو موتور بنزینی ۴ سیلندر ۱.۳ لیتری جدیدش را معرفی کرده است. این موتور به سامانه‌ی پرخوران از نوع توربوشارژ مجهز شده تا به لطف کمک از این سامانه و تزریق مسنقیم سوخت شاهد افزایش عملکرد، کارایی و قدرت باشیم. این موتور قرار است از ژانویه سال ۲۰۱۸ در محصولات بازار اروپا استفاده شود.

رنو برای طراحی این موتور با شرکت‌های دایملر (مالک مرسدس‌بنز)  نیسان-میتسوبیشی همکاری کرده است.

همان‌طور که گفتیم این پیشرانه از نوع بنزینی ۴ سیلندر ۱.۳ لیتری مجهز به توربوشارژ است. حداکثر توان‌های این پیشرانه در مدل‌های مختلف محصولات رنو ۱۱۳، ۱۳۸ و ۱۵۸ اسب‌بخار است. هم‌چنین ماگزیمم گشتاور حاصل از خروجی موتور ۲۲۰ و ۲۷۰ نیوتون‌متر خواهد بود که به ترتیب در دورهای ۱۵۰۰ و ۳۵۰۰ نیوتون‌متر به دست می‌آید.

 

ماشین‌هایی که قرار است به این پیشرانه مجهز شوند، خودروهای خانوادگی scenic و grand-scenic هستند. اتومبیل‌هایی که در کلاس MPV قرار دارند و بیشتر ما آن‌ها را به عنوان مینی‌ون در دنیای خودرو می‌شناسیم. رنو قصد داشت با معرفی موتور جدید، محصولات خود را به نوعی تبلیغ کند و درکنار آن، از مزایایی مثل توان بیشتر و تولید آلایندگی کم‌تر را به همراه بیاورد.

منبع: AutoExpress

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar روزبه

    رنو از چهار سال گذشته تا کنون انگار خونه تکونی داشته . محصولاتی که داره میده بیرون خیلی تاپ تر هست و سیر پیشرفت اونها خیلی سریع شده.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه