رنگ رز گلد آیفون ۶s پلاس دیرتر عرضه می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل از روز گذشته ثبت‌نام برای پیش‌فروش آیفون‌های ۶s و ۶s پلاس را آغاز کرده است.

شرکت اپل، رنگ رز گلد آیفون ۶s پلاس را اندکی دیرتر دیگر رنگ‌های این محصول عرضه می‌کند.

براین اساس علاقه‌مندان به هر یک از این گوشی‌ها می‌توانند با استفاده از برنامه‌ی Apple Store که روی تمام محصولات شرکت اپل وجود دارد، یکی از این آیفون‌ها را پیش خرید کنند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در حال حاضر پس از گذشت یک‌روز، استقبال از رنگ رز گلد آیفون ۶s پلاس بسیار بیش‌تر از دیگر رنگ‌های این محصول بوده و ثبت‌نام برای پیش خرید آن بیش‌تر از دیگر رنگ‌ها است.

پیش از این قرار بود اپل سری اول از این محصولات را در تاریخ ۳ مهرماه امسال (۲۵ سپتامبر) برای خریداران ارسال کند. این در حالی است که به‌دلیل استقبال زیاد از رنگ رز گلد آیفون ۶s پلاس، ارسال این محصول اندکی دیرتر از تاریخ اعلام شده، آغاز می‌شود. براین اساس علاقه‌مندان به آیفون ۶s پلاس با رنگ رزگلد باید اندکی بیش‌تر از افرادی که دیگر رنگ‌های آیفون ۶s پلاس را سفارش داده‌اند، منتظر بمانند.

شرکت اپل در جریان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خود که روز چهارشنبه برگزار شد آیفون ۶s و ۶s پلاس را به‌طور رسمی معرفی کرد. اصلی‌ترین تفاوت این نسل از آیفون با محصولات قبلی این شرکت لمس سه بعدی یا همان فورس‌ تاچ است. همچنین شرکت سازنده در این محصولات یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و چیپ‌ست جدید A9 اپل را به‌کار گرفته است. اپل این نسل از آیفون را در چهار رنگ خاکستری، نقره‌ای، طلایی و رز گلد تولید کرده است.

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه