[CES 2016] رونمایی از دستبند هوشمند Wisewear در نمایشگاه CES 2016

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
دستبند هوشمند

شرکت Wisewear در نمایشگاه CES 2016 از جواهرات هوشمندی رونمایی کرده که می‌توانند شما را از مخمصه نجات دهند.

این کلکسیون Wisewear طبیعتا در مقابل آب مقاوم خواهد بود و می‌توان آن را بدون هیچ نگرانی از عرض دست، باران یا پاشیدن مایعات همیشه پوشید.

شرکت Wisewear در نمایشگاه CES 2016 در لاس وگاس مجموعه‌ای از گجت‌های پوشیدنی را به نمایش گذاشته است که به عنوان زیورآلات شیک و لوکس هم کاربرد دارند. این دستبند هوشمند لوکس تلفیقی از تکنولوژی‌های نوین و استایل هستند. مدل‌های مختلفی از آنها مثل «کالدر» (Calder)، «کینگستون» (Kingston) و «داچس» (Duchess) به نمایش گذاشته شده‌اند.

این کلکسیون Wisewear طبیعتا در مقابل آب مقاوم خواهد بود و می‌توان آن را بدون هیچ نگرانی از عرق دست، باران یا پاشیدن مایعات همیشه پوشید. این جواهرات لوکس نه تنها دور مچ دست زیبایی خاصی دارند، بلکه هوشمند هم هستند. در صورتی که اتفاق ناگواری برای شما بیفتد، شما می‌توانید با انتخاب آن‌ها یک پیام فوریتی را در کنار اطلاعات مربوط موقعیت جغرافیایی‌تان به مخاطبان اورژانسی بفرستید. همچنین این جواهرات قابلیت پیگیری فعالیت‌های‌تان را دارند و در عین حال از طریق لرزش شما را از نوتیفیکیشن‌هایی مثل تماس‌های دریافتی، پیام‌های متنی، ایمیل یا دیگر موارد، مطلع می‌سازد.

فلز مرغوب و صیقلی این دستبند هوشمند باعث می‌شود که کیفیت بدنه‌ی آنها در مدت زمان طول عمرش زیبا و براق بماند. از آنجا که این دستبند هوشمند هیچ نمایشگری ندارد، یک بار شارژ آن به طور میانگین تا ۳ روز دوام می‌آورد. انتظار می‌رود دستبندهای کالدر، کینگستون و داچس در سه ماهه‌ی اول سال میلادی جاری به قیمت ۳۹۹ دلار وارد بازار شوند.

منبع: Ubergizmo

CES_2016_Slider_02

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. حنظله

    مشخصات فنی دقیق تری در دسترس نیست ؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه