[CES 2016] رونمایی ال‌جی از گوشی‌های K10 و K7

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
ال‌جی k10

امروز ال‌جی از گوشی‌های هوشمند جدید سری K رونمایی کرد. در واقع این گوشی‌ها جایگزین سری L هستند، چرا که آنها هم سخت‌افزارهای نسبتا رده‌بالایی دارند و در عین حال دستگاه‌های ارزان‌قیمتی به حساب می‌آیند. دو گوشی اول در خانواده‌ی K، مدل‌های K10 و K7 هستند. هر دوی آنها توسط این شرکت کره‌ای رسما معرفی شده‌اند.

چهار آپشن مختلف برای پردازنده‌ی این گوشی‌ها وجود دارد.

گوشی K10 یک صفحه‌نمایش ۵٫۳ اینچی با وضوح تصویر ۷۲۰p و یک باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد. روی آن سیستم‌عامل اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ نصب شده و در سه رنگ سفید، طلایی و سرمه‌ای عرضه خواهد شد. بقیه‌ی مشخصات K10 بسته به کشور تغییر می‌کند. همچنین یکی از مدل‌های آن از شبکه‌ی ارتباطی ۴G پشتیبانی می‌کند، در حالی که مدل دیگری فقط ۳G است.

مدل ۴G ال‌جی K10 یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی دارد، و دوربین مدل ۳G هم ۸ مگاپیکسل است. دوربین جلویی آن هم بسته به بازار ۸ یا ۵ مگاپیکسل است. ظرفیت رم آن هم بین ۱، ۱٫۵ یا ۲ گیگابایت متغیر است. حافظه‌ی داخلی آن هم همین‌طور است؛ یا ۸ یا ۱۶ گیگابایت.

چهار آپشن مختلف برای پردازنده‌ی این گوشی‌ها وجود دارد که سه نوع آنها در K10 دیده شده: پردازنده‌ی چهارهسته‌ای با فرکانس ۱٫۲ یا ۱٫۳ گیگاهرتز و همچنین یک پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای با فرکانس ۱٫۱۴ گیگاهرتز. مدل ۳G گوشی K10 یک پردازنده‌ با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز خواهد داشت.

گوشی ال‌جی K7 هم یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با وضوح تصویر ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل خواهد داشت. از دیگر مشخصات این تلفن هوشمند می‌توان به باتری ۲۱۲۵ میلی‌آمپرساعت، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ اشاره کرد. دیگر مشخصات فنی این گوشی هم بسته به مکان خرید، متفاوت خواهد بود. مدل ۴G این گوشی یک پردازنده‌ی چهارهسته‌ای با فرکانس ۱٫۱ گیگاهرتز و مدل ۳G پردازنده‌ای چهارهسته‌ای با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز خواهد داشت. دوربین اصلی آن بسته به بازار ۸ یا ۵ مگاپیکسل خواهد بود. رم آن ۱٫۵ یا ۱ و ظرفیت حافظه‌ی داخلی آن هم ۸ یا ۱۶ گیگابایت خواهد بود.

هر دوی این گوشی‌ها یک شیشه‌ی خمیده‌ی ۲٫۵ بعدی روی نمایشگرشان خواهند داشت. قرار است هر دو گوشی این هفته در نمایشگاه CES 2016 به نمایش گذاشته شوند. قیمت و زمان عرضه‌ی این دستگاه‌ها هنوز اعلام نشده است.

ال‌جی سری k

منبع: LG Newsroom

‌‌‌CES_2016_Slider_02

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مهری

    دوستان کسی از قیمت اینا خبر داره؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه