رییس الکترونیک آرتز مدیر باشگاه لیورپول می‌شود

۱۰ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«پیتر مور» (Peter Moore)، مردی که سابقه‌ای بلند و بالا در صنعت بازی‌های ویدیویی دارد و کارنامه‌ای درخشان از خودش در شرکت‌های مختلف به جای گذاشته، قرار است صنعت بازی را ترک کند. با این حال، شغلی که انتظار پیتر مور را می‌کشد، بدون شک آرزوی بلند و بالای او را رقم خواهد زد. پیتر مور قرار است ریاست باشگاه فوتبال «لیورپول» (Liverpool) را برعهده بگیرد.

پیتر مور که خودش هم متولد شهر لیورپول است، در حال حاضر سمت مدیر عملیاتی یا همان COO شرکت بازی‌سازی الکترونیک‌ آرتز را بر عهده دارد. پیش از این، پیتر مور ریاست EA Sports را در دست داشت. پیتر مور نزدیک به ده سال در الکترونیک آرتز سمت‌های مدیریتی مختلفی داشت و قبل از الکترونیک آرتز هم در مایکروسافت به عنوان رییس بخش ایکس‌باکس فعالیت می‌کرد.

PeterMooreLiverpool

مدیر عملیاتی الکترونیک آرتز سال‌ها است که در ایالات متحده زندگی می‌کند، اما قرار است از ماه خرداد سال آینده، به شهر لیورپول بازگردد و مدیر عامل باشگاه لیورپول شود.

پیتر مور زمانی که مدیر ایکس‌باکس بود، نقش بزرگی در عرضه‌ی کنسول ایکس‌باکس۳۶۰ داشت. او هم‌چنین به EA Sports حسابی سر و سامان داد و می‌توانیم کم و بیش بگوییم که برتری بازی‌های ورزشی الکترونیک آرتز نسبت به رقبا را مدیون پیتر مور هستیم.

برای پیتر مور آرزوی موفقیت می‌کنیم و می‌دانیم که قرار است اتفاقات خوبی برای باشگاه لیورپول بیافتد.

منبع: باشگاه لیورپول

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه