کوتاکو: پلی‌استیشن۵ زودتر از ۲۰۲۰ عرضه نمی‌شود

۲۲ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شایعات مختلفی در طول ماه گذشته درباره‌ی کنسول بازی بعدی سونی منتشر شده‌اند؛ شایعاتی که از وجود کنسول پلی‌استیشن۵ خبر می‌دهند. با این حال، به نظر می‌رسد که قرار نیست به این زودی‌ها شاهد عرضه‌ی این کنسول باشیم. طبق اطلاعاتی که خبرگزاری کوتاکو منتشر کرده است، زودتر از سال ۲۰۲۰ کنسول بعدی سونی وارد بازار نخواهد شد.

چرا نباید به این زودی‌ها منتظر PS5 و Xbox بعدی باشیم؟

خبرگزاری کوتاکو (Kotaku) که منابع موثقی دارد و اطلاعات ارایه شده از سوی آن، معمولا درست از آب درآمده‌اند، با شرکت‌های بازی‌سازی و بازی‌سازهای مختلفی صحبت کرده است. کوتاکو از بازی‌سازها درباره‌ی نسل بعدی کنسول‌های بازی پرسیده است.

در مطلب کوتاکو آمده است: «از آن همه افرادی که درباره‌ی نسل بعدی از آن‌ها پرسیدیم، فقط دو نفر گفتند که از برنامه‌های سونی برای کنسول بعدی این شرکت خبر دارند.»

کوتاکو ادامه داده است: «آن دو نفر هم به ما گفتند که پلی‌استیشن بعدی احتمالا در سال ۲۰۱۹ هم عرضه نمی‌شود، چه برسد به سال ۲۰۱۸. البته به این موضوع هم اشاره کردند که برنامه‌های سونی ممکن به عقب و جلو بیافتد.»

بیشتر بازی‌سازهایی که کوتاکو با آن‌ها صحبت کرده بود، اصلا درباره‌ی پلی‌استیشن بعدی چیزی نشنیده بودند. کوتاکو می‌گوید برخی از این افراد حتی در استودیوهای خود سونی مشغول به کار روی بازی‌هایی هستند که در سال ۲۰۱۹ یا پس از آن عرضه می‌شوند.

ارتقا کنسول‌های بازی در میان نسل آن‌ها، یعنی عرضه‌ی دو کنسول پلی‌استیشن۴ پرو و ایکس‌باکس وان ایکس، عمر نسل هشتم کنسول‌ها را ارتقا داده‌اند.

منبع: Kotaku

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar نازنين

    سلام،من میخوام واسه همسرم کنسول بازی بخرم من که تاحالا از این چیزا بازی نکردم و سر در نمیارم تولدش نقریبا نزدیکه شماها که بازی کردین خواهش میکنم بهترین کنسول و معرفی کنین چون ps5 که معلوم نیست چندسال دیگه میاد

  2. Avatar امیر

    موضوع دیگه اینه که بازی ps4 رو ps5 اجرا نخواهد شد.

  3. Avatar Mr. Mohamad

    امیدوارم سال ۲۰۲۰ معرفی بشه و سال ۲۰۲۱ بیاد تو بازار و یه ارتقای سخت افزاری نسبتا زیادی با نسل فعلی داشته باشه
    البته تا اون موقع معلوم نیست دلار چه قیمتی داره و باید واسه یه PS5 چه قدر پول بدیم

    1. Avatar پژمان

      از الان تا ۲۰۲۰ کارکنیم شاید بتونی بخریم

  4. Avatar سینا

    بنظرم ما از همین الان باید شروع کنیم پولامونو جمع کنیم چون تو ۲۰۲۰ کنسول احتمالا ۱۰, ۱۵ میلیون تومن بشه D:

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه