آلکاتل یک ساعت و تلفن‌همراه هوشمند معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آلکاتل در نمایشگاه IFA از دو محصول رنگارنگ از خانواده OneTouch رونمایی کرد. 

 

شرکت آلکاتل از دو محصول جدید به نام‌های Go Play Phone و Go Watch رونمایی کرد.

 

اولین محصول این شرکت یک تلفن‌همراه هوشمند به نام OneTouch Play است. این محصول سخت‌افزاری شبیه به گوشی Moto G دارد. روی گوشی Play یک پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز در نظر گرفته شده است. یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p روی آن قرار گرفته و باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در آن دیده می‌شود. این گوشی از استاندارد IP67 بهره می‌برد که باعث شده در برابر آب و گرد و خاک مقاوم باشد.
آلکاتل گوشی Play را در رنگ‌های مختلف راهی بازار خواهد کرد.
در کنار این تلفن‌همراه، یک ساعت هوشمند هم معرفی شد. این ساعت هوشمند در برابر آب، گرد و خاک و شوک الکتریکی مقاوم است. کاربران می‌توانند اعلان‌هایی که روی گوشی دریافت می‌کنند را روی ساعت مشاهده کنند. این ساعت از سیستم‌عامل Android Wear استفاده می‌کند. باتری هم بین ۲ تا ۵ روز این ساعت را روشن نگه می‌دارد. این محصول دارای سنسور ضربان قلب و یک دکمه است. با فشار دادن این دکمه، ساعت میزان ضربان قلب کاربر را بررسی می‌کند.
هنوز تاریخ عرضه و قیمت این محصولات مشخص نشده، اما با توجه به سخت‌افزار در نظر گرفته شده برای آن‌ها، نباید شاهد قیمت بالایی برای این محصولات باشیم. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این ساعت هوشمند و تلفن همراه را مشاهده کنید:

Alcatel-Play1-1 Alcatel-Play1-2 Alcatel-Play4
Alcatel-Watch-1 Alcatel-Watch-2 Alcatel-Watch-3 Alcatel-Watch-4 Alcatel-Watch-5 Alcatel-Watch-6

منبع: Stuff

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه