آیا سامسونگ با ساعت گلکسی گیر S2 تلفن‌های هوشمند را کنار می‌زند؟

۳ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همزمان با معرفی گوشی‌های گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6 اج پلاس، ساعت هوشمند گلکسی گیر S2 هم به‌نمایش در آمد. در آن زمان اطلاعاتی از این ساعت منتشر نشد و سامسونگ اعلام کرد که به‌زودی این ساعت را به شکل کامل معرفی می‌کند.

براساس شایعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که ساعت هوشمند گلکسی گیر S2‌ از سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند.

 

تا این لحظه مشخص شده ساعت هوشمند گلکسی گیر S2 به شکل دایره‌ای طراحی شده و لبه‌های چرخشی برای آن در نظر گرفته شده است. به احتمال زیاد رابط کاربری این ساعت را می‌توان با چرخاندن لبه‌ها کنترل کرد. سامسونگ در طراحی این ساعت از برند  LookLook کمک گرفته که در زمینه مد فعالیت می‌کند.

gears2-1

به‌تازگی شایعات جدیدی درباره این ساعت به‌بیرون درز کرده که براساس آن‌ها این محصول از سیم‌کارت‌های نانو پشتیبانی می‌کند. در گذشته هم گفته شده بود که سامسونگ برای طراحی این ساعت با شرکت‌های بزرگ ساعت‌سازی همکاری کرده و بدنه‌ای فلزی را برای محصول جدیدش در نظر گرفته است. همچنین این ساعت از Wi-Fi هم پشتیبانی خواهد کرد.
اگر سامسونگ قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت را به این ساعت اضافه کرده باشد، می‌توان به شبکه‌های دیتای موبایلی مانند ۳G و ۴G متصل شد. حتی احتمال دارد که کاربران بتوانند به وسیله این ساعت تماس تلفنی برقرار کنند. اگر این امکانات برای ساعت گلکسی گیر S2 در نظر گرفته شده باشد، می‌توان بدون داشتن تلفن همراه به اینترنت دسترسی داشت و تماس‌های تلفنی برقرار کرد.

gears2-2

این اولین‌باری نیست که سامسونگ روی ساعت هوشمند خودش امکان پشتیبانی از Wi-Fi و شبکه‌های موبایلی را به وجود می‌آورد. قبلا در ساعت گلکسی گیر S هم این ویژگی‌ها مشاهده شده بود. تا این لحظه سامسونگ به شایعات منتشر شده درباره ساعت گلکسی گیر S2 واکنش نشان نداده و به همین دلیل نمی‌توان این اطلاعات را تایید شده دانست. سامسونگ در همایش IFA این محصول را به شکل رسمی معرفی می‌کند.

منبع: Uber GizmoDigital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه