سامسونگ، رتبه‌ی اول در ارسال گوشی‌ هوشمند به سراسر دنیا

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

جدیدترین آمار منتشر شده نشان می‌دهد پنج شرکتی که در سه‌ماه‌ی سوم سال ۲۰۱۵، بیش‌ترین ارسال محموله را به سراسر دنیا داشته‌اند، در مقایسه با سال گذشته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای کرده‌اند.

این آمار توسط دو سایت معتبر ICD و جونیپر جمع‌آوری شده است که متخصص درج اطلاعات تجاری و آمار بازار در سراسر دنیا هستند. در آمار منتشر شده، سامسونگ با کسب رتبه‌ی نخست در ابتدای لیست قرار گرفته است.

فروش بالای آی‌فون‌ها باعث شده تا اپل در میان ۵ شرکت برتر، در نزدیک‌ترین جایگاه نسبت به سامسونگ قرار بگیرد.

آمار ICD اعلام می‌کند که تعداد گوشی‌های هوشمند ارسال شده به کشورهای مختلف جهان در سه‌ماه‌ی سوم امسال ۳۵۵/۲ میلیون دستگاه بوده است. این تعداد در مقایسه با سال گذشته (۳۳۲/۶ میلیون دستگاه) با رشد ۶/۸ درصدی همراه بوده است. جونیپر هم با تایید ارسال ۳۴۲/۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سه‌ماه‌ی سوم ۲۰۱۵، رشد ۸/۴ درصدی نسبت به سال گذشته را تایید می‌کند.

هر دو مرکز تحقیقات آماری به پیشرفت قابل توجه اپل اشاره دارند. فروش بالای آی‌فون‌ها باعث شده تا اپل در میان ۵ شرکت برتر، در نزدیک‌ترین جایگاه نسبت به سامسونگ قرار بگیرد.

سایت ICD تایید کرده که سامسونگ در سه‌ماه‌ی سوم سال ۲۰۱۵ چیزی در حدود ۸۴/۵ میلیون گوشی هوشمند فروخته. این در حالی است که  اپل در مدت مشابه حدود ۴۸ میلیون دستگاه از گوشی‌های‌اش را فروخته است.

final-e-she

هوآوی با تلاش فراوان و فروش ۲۶/۵ میلیون دستگاهی گوشی‌های‌تش در رتبه‌ی سوم قرار دارد. این شرکت چینی در سه ماه‌ی سوم سال گذشته ۱۶/۵ میلیون دستگاه گوشی فروخته است. اما جونیپر آمار گوشی‌هیا فروش رفته‌ی هوآوی را بیش از ۲۷/۴ میلیون دستگاه عنوان کرده است.

لنوو و موتورولا در مقایسه با سال‌های قبل فعال‌تر بوده‌اند. این شرکت چینی در مقایسه با ۱۸/۳ میلیون گوشی هوشمند فروخته شده توسط شیائومی، ۱۸/۸ میلیون گوشی هوشمند فروخته تا در این رقابت از رقیب قدرتمند هم‌وطن‌اش پیشی بگیرد. حالا لنوو در میان ۵ شرکت بزرگ و اصلی سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند در سراسر دنیا قرار دارد.

در میان شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند، مایکروسافت با ثبت ۵/۸ میلیون دستگاه، افت فروش ۳۸% را در مقایسه با سال گذشته تجربه کرده است. از طرفی کار و بار ایسوس در تولید گوشی‌های هوشمند حسابی گرفته و در  سه‌ماه‌ی سوم امسال ۶ میلیون دستگاه گوشی فروخته است. برای بلک‌بری هم تنها ۱ میلیون دستگاه گوشی ثبت شده است.

بلک‌بری، HTC و مایکروسافت با توزیع PRIV، AERO و Lumia 950 به ترتیب در ادامه‌ی این لیست قرار دارند.

منبع: ICD و Juniperresearch

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. محسن

    هه
    تو یه خبر دیگه zte چهارم بود
    این آمار الکی رو چرا میذارید

    1. علیرضا پورجبار

      zte دیگه چیه؟؟
      اصلا شما خودت دیدی یه نفر دستش zte باشه؟
      بعدشم سونی با اون همه بزرگی تو جدول جا نداره بعد شما میگی zte چهارمه؟

      1. ehsan

        zteچندسال پیش ورودش به ایران متوفق شد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه