سامسونگ تبلت ویندوزی می‌سازد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ چند سالی است که توانسته در بازار تبلت‌ها به موفقیت دست پیدا کند. قبل از اینکه اپل دست به تولید آیپد پرو بزند، سامسونگ محصولاتی در اندازه‌ی ۱۲.۲ اینچ راهی بازار کرده بود. تبلت‌های Note Pro این شرکت با قلم مخصوصی که داشتند، از مدت‌های پیش کاربران زیادی را به سمت خودشان جذب کردند. حتی سامسونگ صفحه کلیدهایی برای این تبلت‌های بزرگش تولید کرده بود که به وسیله آن می‌شد از این محصولات همانند یک کامپیوتر سبک استفاده کرد.

به‌نظر می‌رسد که تبلت ویندوزی سامسونگ ۸ گیگابایت رم دارد و از صفحه نمایشی با وضوح تصویر ۴K بهره می‌برد.

در سال‌های بعد هم شرکت مایکروسافت تبلت‌های سرفیس پرو را با نسخه اصلی ویندوز راهی بازار کرد و توانست به موفقیت خوبی دست پیدا کند. تبلت‌های سرفیس به دلیل داشتن نرم‌افزارهای بسیار زیاد مورد استقبال کاربران قرار گرفتند و توانستند نسبت به تبلت‌های اندرویدی برتری پیدا کنند.
با توجه به بازار به وجود آمده، سامسونگ در نمایشگاه IFA و پس از معرفی ساعت گلکسی گیر S2 تبلت گلکسی ویو (Galaxy View) را معرفی کرد. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که این محصول ۱۸ اینچی است و همچنان با سیستم عامل اندروید عرضه می‌شود.
همچنین احتمال دارد که این شرکت یک محصول ۱۲ اینچی رده بالا هم معرفی کند. محصولی که به نظر می‌رسد با شماره مدل SM-W700 در حال ساخت است.
براساس اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده، این تبلت ۱۲ اینچی جدید سامسونگ برای تست و انجام آزمایش‌های مختلف وارد کشور هند شده است. به نظر می‌رسد که سامسونگ صفحه نمایشی با کیفیت ۲K یا ۴K را برای این تبلت در نظر گرفته است. شایعات گفته‌اند که روی این محصول از پردازنده‌های سری M شرکت اینتل استفاده شده و بین ۴ تا ۸ گیگابایت رم هم برای آن در نظر گرفته شده است. این تبلت ۱۲ اینچی به احتمال زیاد یک قلم مخصوص خواهد داشت و با سیستم عامل ویندوز ۱۰ راهی بازار می‌شود.

samsung-windows-tablet-1

سامسونگ برای این تبلت یک پایه در نظر گرفته که همانند تبلت‌های سرفیس روی بدنه دستگاه قرار گرفته است. یک صفحه کلید به شکل جداگانه برای آن طراحی شده که تنها ۶/۲ میلی‌متر ضخامت و ۶۰۰ گرم وزن دارد. هنوز قیمت این محصول اعلام نشده، اما شایعات گفته‌اند که احتمال دارد سامسونگ این تبلت را با قیمت ۴۶۰ دلار به فروش برساند. البته با توجه به سخت‌افزار در نظر گرفته شده برای آن، قیمت نهایی بسیار بالاتر خواهد بود.

منبع: Vr-Zone

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar تبلت سامسونگ

    سامسونگ پرچم دار تمامی تولید کننده های تبلت هست . اما تبلت ویندوزی نمودونم چی از آب در بیاد.

  2. Avatar حمید

    سلام و عرض خستنه باشید
    من کارم ساخت کابینت هستش دنبال ی تبلت با کیفیت تصویر خوب و همچنین دوربین عکاسی با کیفیت میگردم اندازش هم بین ۸تا۱۲ قیمتش خیلی برام مهم نیست میخوام خوب باشه
    لطفا چند مدل خوب بهم پیشنهاد کنید
    تشکر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه