سامسونگ پتنت ترکیب حسگر اثر انگشت با صفحه‌نمایش ثبت کرد

۹ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
حسگر اثر انگشت سامسونگ گلکسی اس 9

آینده‌ی روش‌های امنیتی گجت‌های موبایل چه چیز خواهد بود؟ آیا حسگر عنبیه برنده خواهد شد؟ آیا سیستم تشخیص چهره پیروز می‌شود؟ یا شاید حسگر اثر انگشت هنوز شانسی داشته باشد. در حال حاضر کمپانی‌های مختلف روی گزینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری می‌کنند، ولی به نظر می‌رسد سامسونگ هنوز تا حد زیادی به آینده‌ی حسگر اثر انگشت امیدوار است.

پتنت حسگر اثر انگشت سامسونگ گلکسی اس 9

سامسونگ پتنتی را ثبت کرده است که نوعی حسگر اثر انگشت قرار گرفته در زیر صفحه‌نمایش را توضیح می‌دهد.

سامسونگ به تازگی پتنتی را ثبت کرده است که در آن عملکرد نوعی حسگر اثر انگشت قرار گرفته در زیر صفحه‌نمایش را توضیح می‌دهد. تا کنون حسگرهای اثر انگشت همیشه جدا از صفحه‌نمایش و روی بدنه‌ی گوشی‌های موبایل قرار داشته‌اند. ولی پتنتی که سامسونگ ثبت کرده است، نشان می‌دهد این کمپانی به شیوه‌ای دست پیدا کرده که می‌تواند با استفاده از آن، حسگر اثر انگشت را با صفحه‌نمایش ترکیب کند.

البته پیش از این هم شایعاتی به گوش می‌رسید که سامسونگ چند وقتی است برای رسیدن به این تکنولوژی تلاش می‌کند، اما به موفقیتی دست نیافته. حال طبق آخرین گزارش‌ها ادعا می‌شود سامسونگ در گوشی پرچم‌دار بعدی خود یعنی گلکسی اس ۹ ممکن است از این تکنولوژی استفاده کند. از سوی دیگر برخی هم مدعی هستند که سامسونگ به جای این کار از نسخه‌ی پیشرفته‌تر حسگر عنبیه یا سیستم تشخیص چهره استفاده خواهد کرد.

در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که ثبت کردن یک پتنت، لزوما به این معنی نیست که استفاده از یک تکنولوژی حتما به واقعیت خواهد پیوست. اما در هر حال می‌تواند نشانه‌ای مثبت به حساب بیاید. شما چه فکر می‌کنید؟ آیا گلکسی اس ۹ به حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش مجهز خواهد بود؟

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. سامی

    ببخشید قبلا پتنتش توسط مایکروسافت ثبت شده

  2. امید

    من مطمئنم این تکنولوژی اگر s9 ظاهر نشود در پرچمدار سال بعدی حتما از این تکنولوژی استفاده خواهد شد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه