سامسونگ فناوری AKG را به دستگاه‌های گلکسی می‌آورد

۱۱ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سامسونگ الکترونیکس و صنایع بین‌المللی هارمان، برترین شرکت فناوری‌های متصل در حوزه خودرو، بازارهای مصرفی و تجاری، در نمایشگاه MWC 2017 تجربه صوتی جدیدی را در دستگاه‌های سری گلکسی خود رونمایی کرد که از صدای AKG شرکت هارمان بهره می‌برند. سامسونگ و هارمان شراکت فناوری خود را در سال ۲۰۱۶ آغاز کردند و پس از آن دو طرف توافقنامه‌ای برای تلفیق کامل امضا کردند.

در محله اول این همکاری صوتی، سامسونگ گلکسی تب اس ۳ با چهار بلندگو با صدای استریوی تنظیم شده با AKG عرضه خواهد شد. گلکسی تب اس ۳ با استفاده از یک نمایشگر Super AMOLED تجربه‌ای سینمایی را در کنار بهره‌وری‌های S Pen ارائه می‌کند. بلندگوهای تنظیم شده با AKG در این تبلت صدایی خالص، عاری از اختلال و بهم ریختگی ارائه می‌کند که تجربه آکوستیک واقعا همه‌جانبه را برای کاربران فراهم می‌کند. بلندگوها همچنین به‌صورت خودکار و بسته به قرار داشتن دستگاه در حالت لنداسکیپ یا پورتره تنظیم می‌شوند تا بالاترین کیفیت صدا را فراهم کنند.

سامسونگ و AKG همکاری خود را با وارد کردن تجربه برتر AKG به گوشی‌های هوشمند گلکسی سامسونگ گسترش می‌دهند. به‌زودی گوشی‌های هوشمند گلکسی امکان لذت بردن از صدایی طبیعی و خالص را با هندزفری AKG بدست می‌آورند که در داخل جعبه به همراه گوشی‌ها عرضه می‌شوند.

AKG-Samsung

مایکل موزر، رئیس بخش Lifestyle Audio  شرکت هارمان می‌گوید: «استفاده از فناوری‌های AKG می‌تواند محصولات موبایلی سامسونگ را با تجربه‌ای کاملا متمایز به مشتریان ارایه کند.»

یانگی لی، معاون مدیر اجرایی و مدیر بخش بازاریابی موبایل و دستگاه‌های پوشیدنی و تجهیزات جانبی سامسونگ می‌گوید: «هارمان و برند AKG گزینه‌ای طبیعی برای تقویت کیفیت صدای ما و دستیابی فوری به محصولی متمایز و برتر است که می‌خواستیم همراه با معرفی محصولات جدیدمان به مشتریان ارائه کنیم. برای رسیدن به یک تجربه کاملا همه‌ جانبه، می‌خواستیم به بهترین عملکرد در حوزه صوت دست پیدا کنیم و با این همکاری هیجان‌انگیز، ما به این هدف رسیدیم و توانایی لذت کامل از تجربه صوتی برتر در کل مجموعه محصولاتی موبایل را به مشتریان گلکسی ارائه کردیم».

منبع: سامسونگ ایران

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Next is Now

    ای جونم چه شود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه