سامسونگ نمی‌خواهد در همه چیز اول باشد

۱۲ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس

گلکسی اس ۹ چند روز پیش رسما راهی بازار شد. این گوشی نشان می‌دهد که سامسونگ تغییراتی در روند ساخت محصولات خودش ایجاد کرده است. زمانی که صحبت از نوآوری می‌شود بسیاری شرکت‌های چینی را نام می‌برند. به طور مثال شرکت Vivo اولین گوشی دنیا را راهی بازار کرد که سنسور تشخیص اثر انگشت آن زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. همچنین صفحه نمایش انعطاف پذیر هم تصویر چند شرکت دیگر زودتر از سامسونگ تولید شده بود.

با این حال مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ آقای DJ Koh در صحبت‌هایی به این موضوع اشاره کرد که:« اولین بودن دیگر هدف سامسونگ در بازار تکنولوژی نیست و این شرکت قصد دارد روی تکنولوژی‌هایی کار کند معنی دار هستند و خدمات خوبی به کاربران می‌دهند.  شاید سامسونگ بتواند یک تکنولوژی بسیار پیشرفته تولید کند که به درد مردم نخورد، اما دستگاه‌های جدید این شرکت بسیار بهتر هستند و امکانات جذاب‌تری هم دارند.»

در حال حاضر در شرایطی هستیم که تکنولوژی به مرحله‌ای رسیده است که همه از آن راضی هستند. تراشه‌های قدرتمند، باتری‌هایی با ظرفیت بالاتر و دوربین‌های بسیار با کیفیت نیاز کاربران را برطرف کرده‌اند. حالا آگر ایموجی‌های سه‌بعدی و تکنولوژی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را نادیده بگیریم، تکنولوژی در شرایط خوبی به‌سر می‌برد.

منبع: sammobile


برای عضویت در خبرنامه دیجی‌کالا مگ نام و ایمیل خود را وارد کنید.

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    ۳ دیدگاه
    1. مهمان

      وقتی s9 از s8 بهتر نیست – چرا باس بیشتر پول داد ؟

      1. مرتضی

        کی گفته بهتر نیست؟

        1. Akbar

          نه در حد انتظار. جز دوربین سایر موارد با تفاوت ناچیز

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه