سامسونگ گلکسی S8 دکمه Home نخواهد داشت

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هنوز گوشی‌های زیادی هستند که کلید Home دارند؛ کلیدی که به کاربران اجازه می‌دهد تا به صفحه اصلی برگردند. شایعه‌های زیادی وجود دارد که سامسونگ گلکسی S8 از داشتن این کلید محروم خواهد بود. حالا ممکن است از خودتان بپرسید که صاحبان گوشی چه‌طور می‌توانند از قابلیت برگشت به صفحه اصلی در این گوشی استفاده کنند؟

هنوز معلوم نیست که آیا کاربران می‌توانند با زدن روی هر جای صفحه بتوانند از این قابلیت استفاده کنند یا مکان مخصوصی برای این عملکرد در نظر گرفته شده.

گفته شده که سامسونگ روی صفحه نمایش حساس به فشار کار می‌کند تا بدون نیاز به حضور کلید سخت‌افزاری، کاربران از ویژگی‌های آن بهره ببرند. این عملکرد بسیار شبیه فناوری آیفون ۷ است. هوآوی P9 پلاس هم از پنل OLED با قابلیت مشابه به اسم Force touch سود می‌برد.

هنوز معلوم نیست که آیا کاربران می‌توانند با زدن روی هر جای صفحه بتوانند از این قابلیت استفاده کنند یا مکان مخصوصی برای این عملکرد در نظر گرفته شده. با اضافه شدن این امکان، احتمالا سنسور اثر انگشت به پشت گوشی منتقل می‌شود. در تصاویری که از این گوشی منتشر شده، سامسونگ گلکسی S8 از یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی OLED با کم‌ترین میزان حاشیه بهره می‌برد. هم‌چنین رابط کاربری این تلفن هوشمند ظاهرا از آیفون هم جالب‌تر است. برای درستی و نهایی شدن این اخبار باید تا زمان معرفی و عرضه‌ی محصول جدید سامسونگ منتظر بمانیم.

آیا شما با حذف دگمه‌ی Home و جایگزین شدنش با قابلیت صفحه نمایش حساس به فشار موافق هستید؟

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه