سامسونگ گلکسی S8 قابلیت تشخیص چهره دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در آخرین اخبار، شنیده می‌شود که سامسونگ گلکسی S8 احتمالا به سیستم تشخیص اجزای چهره مجهز می‌شود. این بدین معنی است که سامسونگ یک قدم فراتر رفته و از سنسور تشخیص عنبیه چشم به سمت تشخیص چهره حرکت می‌کند. در سامسونگ گلکسی نوت ۷ شاهد اسکنر عنبیه چشم بودیم. زمانی‌که بیشتر تلفن‌های هوشمند دارای سنسور اثر انگشت هستند سامسونگ قصد دارد از شیوه‌ای جدید برای باز کردن قفل گوشی‌هایش استفاده کند.

گزارش‌ها حاکی از این هستند که سنسور تشخیص عنبیه چشم، محدودیت‌هایی مثل سرعت و دقت پایین دارد. بنابراین سامسونگ تصمیم گرفته که به سمت تولید گوشی‌های جدید با سنسور تشخیص چهره روی بیاورد. اسکنر تشخیص چهره‌ی سامسونگ گلکسی S8، توانایی تشخیص و بازکردن قفل گوشی در کمتر از یک صدم ثانیه را دارد. باور این شاید سخت باشد اما این ادعای سامسونگ است. البته شایعه شده که آیفون ۸ هم به سنسور تشخیص چهره مجهز می‌شود. البته این‌ها همه شایعه هستند؛ همان‌طور که پیش از این گفته شده بود که سامسونگ گلکسی S8 همانند نوت ۷، به حفظ سنسور تشخیص عنبیه چشم ادامه می‌دهد.

در مورد مشخصات محصول جدید سامسونگ، گفته می‌شود که از صفحه نمایش ۵.۸ اینچی، دوربین پشت ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی و ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد.

حالا برای مطمئن شدن از این شنیده‌ها، باید تا کنفرانس ۹ فروردین منتظر بمانیم. احتمالا این تلفن همراه هوشمند حدود ۳ میلیون تومان قیمت خواهد داشت.

منبع: ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    چه شاهکاری بشه این S8

  2. Avatar ///mahdispd

    سامسونگ خیلی پیشگامه

  3. Avatar احسان قدمیاری

    این تکنولوژی رو اولین بار مایکروسافت تو گوشی های لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ ایکس ال به کار برد با اسم اختصاصی Windows Hello و جدا از این دو گوشی HP Elite x3 هم این سنسور رو داره

    در کل این نوآوری رو اولین مایکروسافت اورد بعد سامسونگ

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه