سامسونگ یک گوشی ارزان‌قیمت عرضه کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ به‌تازگی یک گوشی هوشمند ارزان‌قیمت از سری محصولات گلکسی را با نام گلکسی J1 Ace معرفی و در هند عرضه کرده است. شرکت سامسونگ این محصول را با قیمت ۹۶ دلار روانه‌ی بازارهای این کشور کرده است.

شرکت سامسونگ به‌تازگی گوشی هوشمند گلکسی J1 Ace را با قیمت ۹۶ دلار معرفی و عرضه کرده است.

شرکت سازنده در این محصول از یک صفحه‌نمایش ۴.۳ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل استفاده کرده است. توان پردازشی این گوشی هوشمند از طریق پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت ۱.۳ گیگاهرتز تامین می‌شود. سامسونگ در این دستگاه ۵۱۲ مگابایت رم، چهار گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک باتری ۱۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار داده است.

این شرکت در گوشی گلکسی J1 Ace یک دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی قرار داده است. طول این گوشی ۱۳۰.۱ میلی‌متر و عرض آن ۶۷.۶ میلی‌متر است. همچنین ضخامت این محصول ۹.۶ میلی‌متر و وزن آن ۱۲۸ گرم است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید سامسونگ قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت را برای این گوشی ارزان‌قیمت فراهم کرده است. از دیگر ویژگی‌های گلکسی J1 Ace باید به بلوتوث ۴.۰، سیستم‌عامل اندروید ۴.۴ کیت‌کت،‌ شبکه اینترنت ۳G و GPS اشاره کرد. همچنین این گوشی در دو رنگ مشکی و سفید تولید و در بازار شده است.

GALAXY-J1

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه