سامسونگ یک گوشی گلکسی تاشو معرفی کرد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ یکی از شرکت‌های بزرگ کره‌ای در حوزه تولید محصولات الکترونیکی و هوشمند در دنیا است. این شرکت به‌تازگی یک گوشی هوشمند از سری محصولات گلکسی را معرفی کرده است. البته لازم به‌ذکر است که این گوشی تاشو بوده و ظاهر آن با دیگر گوشی‌های هوشمند گلکسی سامسونگ متفاوت است.

سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی فولدر (Folder) را معرفی کرد. این گوشی به صورت هوشمند اندرویدی و تاشو طراحی شده است.

نام این گوشی گلکسی فولدر است و سامسونگ قصد دارد این محصول را تنها در بازارهای کره جنوبی عرضه کند. گوشی هوشمند گلکسی فولدر یک گوشی تاشونده و اندرویدی است که سامسونگ قیمت ۲۵۵ دلار را برای آن در نظر گرفته است. پیش از این اولین گوشی مدل فولدر در سال ۲۰۱۳ در بازار عرضه شده بود و در حال حاضر این گوشی جدید به عنوان نسل دوم فولدرهای سامسونگ محسوب می‌شود، هر چند که این شرکت تغییری در نام آن ایجاد نکرده است.

در این گوشی از یک صفحه نمایش ۳.۸ اینچی لمسی و ۸ گیگابایت حافظه داخلی که قابلیت ارتقا تا ۱۲۸ گیگابایت را دارد، استفاده شده است. همچنین در گلکسی فولدر از یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی و یک باتری ۱۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره گرفته شده است. این گوشی هوشمند در دو رنگ مشکی و سفید با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G LTE روانه بازار خواهد شد. احتمالا قرار است گوشی هوشمند گلکسی فولدر از ماه آینده در بازار کره جنوبی عرضه می‌شود اما هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه آن در بازارهای دیگر منتشر نشده است. همچنین سامسونگ هنوز اطلاعاتی در مورد این‌که کدام نسخه از اندروید در گوشی گلکسی فولدر مورد استفاده قرار گرفته هم منتشر نکرده است. لازم به ذکر است که ال‌جی هم در روزهای گذشته یک گوشی هوشمند تاشو به نام Gentle را با قیمت ۱۷۱ دلار معرفی کرده بود.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه