از سایت اینستاگرام هم می‌توانید عکس آپلود کنید

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

امروز اینستاگرام قابلیت جدیدی را در اختیار کاربران قرار داد. البته این قابلیت جدید روی اپلیکیشن اینستاگرام کار نمی‌کند. از این به بعد اگر سایت اینستاگرام را از طریق موبایل باز کنید می‌توانید عکس آپلود کنید. این امکان قبلا وجود نداشت  و حالا می‌توانید به وسیله‌ آن بدون استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام و طریق وب روی صفحه خودتان عکس آپلود کنید.

 

از طریق سایت اینستاگرام روی موبایل می‌توانید عکس آپلود کنید.

با وارد شدن به حساب اینستاگرام خودتان از طریق سایت با محیطی شبیه به اپلیکیشن مواجه می‌شوید و می‌توانید به همان صورت پروفایل خودتان را ببینید و آن را آپدیت کنید. البته ما هم بی‌کار ننشستیم و سعی کردیم این ویژگی را از طریق مرورگر وب روی سیستم‌های ویندوزی آزمایش کنیم. اگر از مرورگر کروم استفاده می‌کنید می‌توانید این مرورگر را روی حالت موبایل قرار دهید و به سایت اینستاگرام بروید. سپس می‌توانید از طریق کامپیوتر عکس انتخاب کنید و آن را روی صفحه شخصی خودتان قرار دهید. این کار بیشتر به درد افرادی می‌خورد که می‌خواهند یک عکس را با فوتوشاپ طراحی کنند و بدون اینکه درد سر انتقال عکس به گوشی را داشته باشند آن را در اینستاگرام آپلود کنند.

 

 

منبع: techcrunch
telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. افزایش فالوور در اینستاگرام

    برخی قابلیتها خیلی لازمه مثل همین. به خصوص برای کارهای ادیتی روی عکس

  2. محمد رضا

    جالبه.یه سوال.چطوری این کار رو انجام بدم؟؟؟(اگر از مرورگر کروم استفاده می‌کنید می‌توانید این مرورگر را روی حالت موبایل قرار دهید و به سایت اینستاگرام بروید)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه