به کمک آمازون، لباس‌شویی‌ها خودشان پودر سفارش می‌دهند

۳ بهمن ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سال گذشته‌ی میلادی، شرکت آمازون از دکمه‌ای به اسم Dash Button رونمایی کرد. این دکمه که برای محصولات مشخصی ساخته شده بود، به افراد اجازه می‌داد تا با فشردن آن، بدون هیچ دنگ و فنگی محصولات مورد نیازشان را سفارش دهند. با استفاده از این دکمه‌ها، دیگر نیازی به سفارش دادن از طریق وب‌سایت نبود؛ تنها کافی بود برای مثال دکمه‌ی مایع ظرف‌شویی را فشار دهید تا سفارش ثبت و برای‌تان ارسال شود.

AmazonDASH

دکمه‌ی Dash Button‌ برای برند Tide

آمازون دو روز پیش از سرویس جدیدی به اسم Dash Replenishment Service رونمایی کرد. این سرویس حتی نیاز به فشردن دکمه را هم برطرف می‌کند؛ یعنی خود دکمه‌ها کمبود مواد مورد نیاز خانه‌تان را می‌فهمند و به صورت اتوماتیک، آن‌ها را سفارش می‌دهند.

اولین دستگاه‌هایی که با سرویس جدید آمازون کار خواهند کرد، پرینترهای شرکت Brother، یک لباس‌شویی جنرال‌الکتریک و یک دستگاه مانیتور گلوکز خون خواهد بود.

Products

با این حال باید این موضوع را هم در نظر داشته باشید که سرویس جدید آمازون، فقط با دستگاه‌های هوشمندی کار می‌کند که خودشان توانایی محاسبه میزان مواد مورد نیازشان را دارند. برای مثال این سرویس با بیش از ۴۵ مدل مختلف از پرینترهای Brother همخوانی دارد. می‌توانید به وب‌سایت Brother بروید تا این سرویس را فعال کنید. پس از فعال شدن، قبل از این که جوهر پرینتر تمام شود، یک بسته‌ی جدید برای‌تان به صورت اتوماتیک سفارش داده می‌شود.

قرار است شرکت‌ها و دستگاه‌های مختلفی به زودی از این سرویس جدید آمازون پشتیبانی کنند.

منبع: Mashable

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar خپل

    اپل جان کجایی که بدوی کپی تغییریافته کنی و به نام خودت ثبت کنی … طرفدارات را نا امید نکن……

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه