سرویس نقشه‌ گوگل هوشمندتر از قبل می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Google Maps

شرکت گوگل ویژگی جدیدی را به نقشه‌ی خودش اضافه کرده که باعث می‌شود این برنامه هوشمندتر از قبل کار کند. این قابلیت جدید (Driving Mode) نام دارد و با مراجعه به مسیرهایی که کاربر در گذشته طی کرده، مسیرهای بهتری را پیش روی او قرار می‌دهد.

بروزرسان جدید نقشه‌ گوگل مسیرهای مختلفی به کاربران پیشنهاد می‌کند.

این ویژگی جدید با در نظر گرفتن شرایط ترافیک و زمان مسیرهای بهتری را به کاربران پیشنهاد می‌کند. حتی این برنامه با توجه به مکان‌هایی که بیشتر از همه به آنجا می‌روید، مسیرهایی را به صورت خودکار در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین مشخص شده که این قابلیت به Google Now هم اضافه شده و این برنامه با کمک سرویس نقشه می‌تواند به شکل صوتی کاربران را کمک کند. با فعال کردن Driving Mode گوشی خودتان می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید چرا که آیکون نقشه در منوی کناری گوشی قرار می‌گیرد تا کاربر بتواند به این برنامه دسترسی داشته باشد.

قابلیت جدید سرویس نقشه‌ گوگل در نسخه‌ی ۹٫۱۹ این اپلیکیشن برای سیستم‌های اندروید اضافه شده که البته هنوز به صورت کلی در اختیار کاربران قرار نگرفته و به احتمال زیاد در چند روز آینده همه می‌توانند از آن استفاده کنند. هنوز مشخص نیست که این ویژگی در چه تاریخی برای سیستم‌های iOS عرضه می‌شود.

شرکت گوگل به تازگی قابلیت‌های جدیدی را به سرویس نقشه‌ی خودش اضافه کرده که از بین آن‌ها می‌توان به مشاهده آنلاین ترافیک شهر تهران اشاره کرد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه