سوبارو با ویدیوی ۳۶۰ درجه شما را به مسابقه‌ی رالی می‌برد

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ویدیوی ۳۶۰ درجه‌ی سوبارو، این امکان را به بینندگان می‌دهد که از زاویه‌ی سقف خودرو، عملکرد راننده را ببینند.

این ویدیو با واقعیت مجازی هم سازگاری دارد.

گروه‌های مسابقه‌ی اتومبیل‌رانی گاهی اوقات دوربین‌هایی را به وسایل نقلیه‌شان نصب می‌کنند تا به طرف‌داران فرصتی دهند که بتوانند از زاویه‌ی دید رانندگان همان اکشن و هیجان را تجربه کنند. اما، شرکت خودروسازی ژاپنی سوبارو (Subaru) با ویدیویش از مسابقه‌ی رالی عملکرد برتر لیک سال ۲۰۱۵ (Lake Superior Performance)، این اقدام را یک مرحله بالاتر هم برده است. بینندگان یک زاویه‌ی دید ۳۶۰ درجه از مسابقه‌ی رالی دارند و می‌توانند درون خودرو را هم ببینند. همچنین، این ویدیوها با واقعیت مجازی هم سازگاری دارند.

سوبارو مردم را تشویق می‌کند این ویدیو را از طریق برنامه‌ی Subaru Motorsports ببینند که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS می‌توان آن را دانلود کرد. البته ویدیوی آن در یوتیوب هم وجود دارد و می‌توان از طریق این پلت‌فرم آن را تماشا کرد. یوتیوب از ماه مارس میلادی از استریم ویدیوهای ۳۶۰ درجه پشتیبانی می‌کند، اما برای تماشای این ویدیوها، اینترنت باید سرعت زیادی داشته باشد، از آن گذشته کاربران باید حواس‌شان به محدودیت حجمی هم باشد. این ویدیو با هدست‌های واقعیت مجازی هم سازگاری دارد.

جالب‌ترین بخش ویدیوی مورد اشاره، این است که می‌توان از سقف خودرو، درون آن را نگاه کرد. وقتی که زاویه‌ی دوربین را به سمت پایین می‌گیرید، ویدیو از دوربین بیرونی روی سقف به دوربین درون خودرو منتقل می‌شود. اگر زاویه را بین این دو دوربین قرار دهید، می‌توانید راننده را ببینید که راه‌اش را در میان جاده‌ی بسیار باریک پیدا می‌کند.

در این ویدیو، «دیوید هیگینز» و «کرگ درو» (Craig Drew)، راننده‌ی همراه‌اش در یکی از مرحله‌های مسابقه‌ی رالی عملکرد برتر لیک سال ۲۰۱۵ شرکت می‌کنند.

برای مشاهده‌ی این ویدیو می‌توانید به صفحه‌ی سوبارو در یوتیوب مراجعه کنید: ویدیوی ۳۶۰ درجه از مسابقه‌ی رالی

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه